oerjan999 Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Har nettopp kjøpt ett Olympus C-730 Ultra Zoom fra Komplett Data, og må si jeg ble misfornøyd når jeg åpna pakningen. Det stod nemlig at det var inkludert lader, men jeg kan ikke se noen lader. Er det en lader i kameraet, i såfall må jeg da kjøpe strømadapter som tilleggsutstyr? Og hvilken strømadapter er det jeg trenger å kjøpe? Det fulgte med batterier, som ikke fungerer (må sannsynligvis lades), men ikke noe for å koble til i kontakten.. Så hvor er laderen som skal følge med??? Noen som har dette kameraet og vet, eller som kanskje bare kan tippe hva som har skjedd? Mangler det en lader i pakningen eller har olympus innebygd lader i kameraene sine? Håper på svar snart da jeg har lyst å bruke kameraet mitt så snart som mulig og komplett data har jo stengt så derfor tenkte jeg å spørre her.. Har ikke lyst å kjøpe vanlige batterier for jeg skal fotografere mye i helga. Ørjan Lenke til kommentar
Xmag Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 I en test av kameraet på dcresource.com stod det at følgende fulgte med i pakken: The Olympus C-730 Ultra Zoom has an average bundle. Inside the box, you'll find: The 3.2 effective Mpixel C-730 Ultra Zoom camera 16MB xD Picture Card 2 CR-V3 Lithium batteries (non-rechargeable) Shoulder strap Lens cap w/strap USB cable A/V cable CD-ROM featuring Olympus Camedia Master software and drivers Basic manual (printed, 51 pages), fold-out Quick Start guide, plus full manual on CD-ROM Så hvis komplett sier at det skal følge med lader og oppladbare batterier kan det se ut som om du har blitt feilinformert. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Olympus gir alltid med lader og batterier i Norge. Hvis de har importert kameraet fra et annet land så kan det hende at det ikke følger med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå