Gå til innhold

Tekken 6 får 360-versjon (PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Foretrekker 360 kontrollen til det meste, men jeg kommer HELT klart til å kjøpe tekken 6 til ps3. For det er på akkurat den spillserien hvor ps3 kontrollen virkelig skinner.

Det kan være litt negativt at spillet ikke er eklsusivt lenger, siden online community blir splittet. Men jeg vil tro at alle tekken fans som har en ps3 kommer til å holde seg unna 360 versjonen.

Endret av Camrot
Fjernet OT
Lenke til kommentar

Yaay :), jeg synes det er bra at tekken kommer på xbox360 jeg, for da kan jeg disse vennen mine som har ps3 mer. Jeg synes selvfølgelig at ps3 er bra, men er så lei av krigingen av hvem som er best! Der ps3 er bra på grafikk og interface, tar xbox igjen på et bredere spekter av eksklusive gode titler etc etc.

Og jeg skal nok ikke kjøpe dette spillet, jeg har aldri hatt en d-pad på min xbox360 kontroller, bare en unødvendig plastikk dings som tar plass og er til ingen nytte :(

Lenke til kommentar
Yaay :), jeg synes det er bra at tekken kommer på xbox360 jeg, for da kan jeg disse vennen mine som har ps3 mer. Jeg synes selvfølgelig at ps3 er bra, men er så lei av krigingen av hvem som er best! Der ps3 er bra på grafikk og interface, tar xbox igjen på et bredere spekter av eksklusive gode titler etc etc.

Og jeg skal nok ikke kjøpe dette spillet, jeg har aldri hatt en d-pad på min xbox360 kontroller, bare en unødvendig plastikk dings som tar plass og er til ingen nytte :(

Du synes det er bra så du kan disse vennene dine mer? Men du er lei av krigingen som dreier seg om 360 vs ps3? Skjønner vel egentlig hva du mener :) Er også lei krigingen, kan ikke folk bare skaffe seg begge konsoller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Temaet for denne tråden er Tekken 6 som blir multiplattform, og dette er ikke stedet hvor man poster sitt syn på MGS, Halo, Goldeneye eller noen andre spill for den saks skyld. Flere poster er fjernet.

(Ikke kommenter dette innlegget, reaksjoner på moderering taes på PM)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...