RBW Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det begynner å bli en stund siden Roccat varslet om spillmusen Kone. Nå er den lansert. Les mer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 X- og Y-aksen kan stilles inn med ulik følsomhet. Er dette noe som er vanlige valgalternativer på andre muser nå for tiden? Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Steike for en heftig alt-er-mulig gamingmus!! Diggbart men for dyrt... Endret 9. oktober 2008 av Core2Dude Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 X- og Y-aksen kan stilles inn med ulik følsomhet. Er dette noe som er vanlige valgalternativer på andre muser nå for tiden? Er vertfall mulighet for det på Logitech G5 Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Har ventet på denne i evigheter Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ser ut til at den er lik G5/mx510/mx518 på venstresiden, noe som betyr at den er interessant for meg (). Er det mulighet til å putte alle vektene i samtidig? På min G5 har jeg 8x4,5g (=36g)og synes det er minimum.. Lenke til kommentar
Digidice Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Konge, jeg trenger en erstatter for min G5, trenger mer knapper og binde til spill da jeg finner det lettere og gjør det via musa og ikke tastaturet. Lenke til kommentar
privinius Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Kommer Hardware.no til å ha en test om denne? Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ingen kone/kona mi vitser enda...? Så digg ut hvertfall Har bestilt den nå, dette er ordentlig bra saker tenker jeg Så får man bare vente på at den kommer inn på lager og blir sendt Lenke til kommentar
Occi Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Dårlig bilde vil jeg si, da det er ofte venstresiden på musen som gjør den interessant/uinteressant. Lenke til kommentar
fytech Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Er det bare Razer som tar hensyn til left-handed gamers? :'( Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Spiller du med venstrehånda på musa og høyrehånda på tastaturet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå