reef91 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei.. Jeg er den stolte eier av en K200D. En veninne av meg klarte å miste kameraet mitt i bakken i dag slik at blitzen røk, det jeg lurte på var hvordan det er å få fikset dette og om jeg får det på garantien og evt. pris? Jeg kjøpte kameraet 30 August, 2008. Det kom et lite blink første gang jeg prøvde kameraet med bliz, men siden har det ikke fungert så jeg tror at selve mekanismen er ok, at det bare er pæren som er ødelagt. Blizen opner seg o.l som normalt. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei.. Jeg er den stolte eier av en K200D.En veninne av meg klarte å miste kameraet mitt i bakken i dag slik at blitzen røk, det jeg lurte på var hvordan det er å få fikset dette og om jeg får det på garantien og evt. pris? Dersom det skyldes ytre påkjenning, vil det ikke være garantisak. Det kan hende du får det dekket, fordi de ikke finner ut at det skyldes ytre påkjenning, men kan de se det vil du måtte betale reparasjonen selv. Vil tippe det ender på ca 2000 kr inkl. arbeid, uten at jeg er tekniker... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Garantireparasjon får du kun hvis de ikke kan avsløre at det skyldes missbruk. Hvis ikke må du betale for reparasjonen selv. Og det er neppe billig, selv om delen er det. Kostnaden ligger i å skifte pæren. Lenke til kommentar
reef91 Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Skjønner. Får vel bare sende det inn å se da, er ingen merker på huset o.l så kan jo være jeg er heldig. Lenke til kommentar
hadebratakkskalduha Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Tenk hvis du ender opp med å betale for frakt, service og delekostnader. Det kommer sikkert til å koste mer enn den billigste blitsen fovi selger. Få venninen din til å dele kostnadene på ny blits. 600kr. pr. hode er ikke mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå