Bister Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei, skulle lage meg konto på PSN i går, men da jeg kom litt uti registreringen kom det opp noe om at jeg ikke var gammel nok til å lage konto, men at jeg kunne lage en sub-account, hva er dette? vil det fungere på samme måte og gå over til en master account da jeg blir gammel nok, eller hvordan fungerer dette? Håper på svar! Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Da prøver du å registrere deg omigjen og sier du er født i 1990 istedenfor 1991, da blir du plutslig over 18år og du er inne Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Da prøver du å registrere deg omigjen og sier du er født i 1990 istedenfor 1991, da blir du plutslig over 18år og du er inne Må man være 18 for å ha PSN konto? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 hvorfor må man det egentlig, noen spesiell grunn? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Fordi i det øyeblikket du fyller 18år så er du helt klar i hode og forstår at alt på spill bare er tull/ ikke ekte, sånn at du ikke tar med deg et våpen på skolen og dreper alle du møter på Lenke til kommentar
Bister Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 huff men hva er forskjellen på master account og sub account? kan jo eventuellt bare lage en ny master account når jeg fyller atten? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Sukk. Folkens! Du "må" være over 18 for ha en Master-account, der du kan legge inn bankkort og kjøpe ting. En sub-account er en konto for barn, der du ikke kan bruke penger og, mest sannsynlig, laste ned ting med 18 års grense. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Fordi i det øyeblikket du fyller 18år så er du helt klar i hode og forstår at alt på spill bare er tull/ ikke ekte, sånn at du ikke tar med deg et våpen på skolen og dreper alle du møter på Bullshit..(skjønte det var ironi men anyways) Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Når du er 18, blir du kalt "lovlig" det er nok grunnen Men ingen som bryr seg uansett, så, bare legg inn ny alder. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 En sub-account er en konto for barn, der du ikke kan bruke penger og, mest sannsynlig, laste ned ting med 18 års grense. Man kan bruke penger på en sub-account, master-accounten setter inn penger fra sitt kredittkort, og oppgir hvor mye penger sub-account kan bruke pr. måned av dette. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 En sub-account er en konto for barn, der du ikke kan bruke penger og, mest sannsynlig, laste ned ting med 18 års grense. Man kan bruke penger på en sub-account, master-accounten setter inn penger fra sitt kredittkort, og oppgir hvor mye penger sub-account kan bruke pr. måned av dette. Ah, stemmer. Det var noe sånt ja. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Bare å juks med alderen du, ingen som oppdager det. Har gjort det selv, skrev at jeg er født i 1988 rett år er 1991 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Tok fødselsåret til søsteren min i stedet bare jeg Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Eg har Master-account, men e ikkje 18. Kan eg kjøpe ting med visa elektron-kortet mitt? Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Eg har Master-account, men e ikkje 18. Kan eg kjøpe ting med visa elektron-kortet mitt? Mest sannsynlig ikke. Vil tro du har samme som meg, Visa Electron? Vel PS store støtter bare ekte Visa, som du kan skaffe deg når du blir 18. Lenke til kommentar
Jaekt Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Eg har Master-account, men e ikkje 18. Kan eg kjøpe ting med visa elektron-kortet mitt? nei, går ikke med et norsk visa elektron Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Var d eg trodde -.-'' Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Trenger et 12 siffret nummer. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Får man PSN nick og funksjonalitet som venneliste med sub-account? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå