Requi Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=12136768 Jeg vil ikke si at den er så vanskelig hvis man har forberedt seg. Hva er det som går igjen mest på slike teoriprøver? Mye skilt man må forklare, statestikk osv? Vil være best mulig forberedt, men gruer meg en veldig god del Gi eksempler på spm i prøven. Håper jeg klarer det på 1st. forsøk Da har jeg gjennomført 7 tester på Teoritentamen.no, og bestått 6 av de. Fikk 8 feil på den ene grunnet noen rare spm som ikke stod i Teoriboka engang (Veien til Førerkortet). På de andre hadde jeg alt fra 2-5 feil. Var dog. mange spm som ikke stod i boka óg. Har tenkt å ta teoriprøven i morgen (fredag), men kan noen fortelle meg hvordan den blir? Jeg gruer meg en del til den... Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Vel sist jeg tok den ( et par mnd siden) klarte jeg ingen av de nett testene... jeg strøk med glans på alt og det var de eneste forberedelsene jeg gjorde. Jeg sto med glans på selve prøven da Så utifra min viten ligger du veldig godt ann... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Bare tenk over hvert spørsmål, de formulerer dem veldig dårlig, og det er lett å misforstå hva de spør etter. Hvis du er usikker og må gjette så er det lengste svaret mest sannsynlig. Endret 9. oktober 2008 av Bruktbilen Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hvis du føler deg usikker vil jeg anbefale deg å utsette teoriprøven litt. Heller bedre å bruke litt ekstra tid på lesingen enn å tape masse penger og tid fordi du strøk på teoriprøven. Lenke til kommentar
Requi Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Hvis du føler deg usikker vil jeg anbefale deg å utsette teoriprøven litt. Heller bedre å bruke litt ekstra tid på lesingen enn å tape masse penger og tid fordi du strøk på teoriprøven. Har lest igjennom boka 2 ganger, har grei forståelse på trafikksituasjoner osv, har øvelseskjørt helt siden jeg var 16. Tenkte å holde på med teoritentamen.no i nesten hele dag, for å teste meg selv så mange ganger som mulig før morgendagen. Det eneste som gjør meg usikker, er å ikke vite hvordan spm'ene og alternativene kommer til å bli på den virkelige prøven. Har vært veldig greit med så mange eksempler som mulig fra andre som har tatt den før, og hva som er veldig viktig å kunne på den ordentlige prøven. Tusen takk for alle svar. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg er helt sikker på at du greier den bra! Jeg leste igjennom boka en gang, tok kanskje 10 tester på teoritentamen og sto akkurat. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Les veitrafikkloven bakerst i boka. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Tråden du har lenka til i første innlegg er oppretta for ein grunn. For å unngå ein masse andre trådar om emnet. Difor blir denne stengt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg