Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Teoriprøven til klasse B - Trenger hjelp fort

Requi

Anbefalte innlegg

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=12136768

Jeg vil ikke si at den er så vanskelig hvis man har forberedt seg.

Hva er det som går igjen mest på slike teoriprøver? Mye skilt man må forklare, statestikk osv? Vil være best mulig forberedt, men gruer meg en veldig god del :thumbdown:

Gi eksempler på spm i prøven. Håper jeg klarer det på 1st. forsøk :ohmy:

Da har jeg gjennomført 7 tester på Teoritentamen.no, og bestått 6 av de. Fikk 8 feil på den ene grunnet noen rare spm som ikke stod i Teoriboka engang (Veien til Førerkortet). På de andre hadde jeg alt fra 2-5 feil. Var dog. mange spm som ikke stod i boka óg.

Har tenkt å ta teoriprøven i morgen (fredag), men kan noen fortelle meg hvordan den blir?

Jeg gruer meg en del til den... :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis du føler deg usikker vil jeg anbefale deg å utsette teoriprøven litt. Heller bedre å bruke litt ekstra tid på lesingen enn å tape masse penger og tid fordi du strøk på teoriprøven.

Har lest igjennom boka 2 ganger, har grei forståelse på trafikksituasjoner osv, har øvelseskjørt helt siden jeg var 16. Tenkte å holde på med teoritentamen.no i nesten hele dag, for å teste meg selv så mange ganger som mulig før morgendagen. Det eneste som gjør meg usikker, er å ikke vite hvordan spm'ene og alternativene kommer til å bli på den virkelige prøven. Har vært veldig greit med så mange eksempler som mulig fra andre som har tatt den før, og hva som er veldig viktig å kunne på den ordentlige prøven.

Tusen takk for alle svar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...