Fotofashion Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 prøver meg litt på bilde som skal gi noe følelse, og ikke bare mote. noen er sikkert fått med seg at jeg er dritt dårlig med tittler Submissive, kunne ha vært.. men valgte discourage Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Utrolig flott bilde, liker særlig lyset. Når det er sagt er det ikke helt min smak, ble for kunstig oppstilling av modellen, men vet at mange her liker det (så ikke ta det som noe negativt). Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Bra lyssatt bilde som falt i smak. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 Siste kommentar i BK før ferien. Du har endelig klart å ta et bilde som jeg tror er mer enn estetikk. Det ser ut som om det ligger følelser i bildet, så summen av alle kvaliteter synes jeg er meget bra Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 takker for det modellen var ikke helt villig, mulig hu ble litt skremt av cruel? hehe. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 hehe =) hun var da villig, men hun har bare ikke kuleledd så klarte ikke å sitt slik du ville men er litt skummell ja Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 nåja.. jeg som er en gammel mann klarer det.. da må jo ungpiker klare det også, så jeg skylder på deg . Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 9. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 hehe =D likesågreit å gjør det ;=D skal få posta opp bilder fra treffet jeg også idag Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2008 fixa en ny versjon, brukte smooth gradients ved reduseringen av størrelse istedet.. ble fort bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå