Mafo Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Det går nå rykter om at T-Mobile har en Android-versjon av HTC Touch HD på lanseringslisten sin. Les mer Lenke til kommentar
KKake Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Får håpe den kommer med Android også da Ville heller hatt en Touch HD med det, enn WM, men tviler på at jeg noen sinne får råd til telefonen uansett.. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ja det flere alternativ det bedre syns jeg Men jeg savner fortsatt HTC HD Pro utgaven Det må til for at jeg skal være fonøyd. (fult tastatur) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Kult. Håper det blir noe ut av det.. 5-6k er vel ikke allverden for tlfn hvis man har en god, kul sjef ;D Lenke til kommentar
Dan-Raoul Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Dualboot, anyone? =P hadde vært kult ^^ Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Dette er isåfall gode nyheter for oss som jobber med å installere Android på andre HTC telefoner Proof of concept! Lenke til kommentar
Wilford Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Tviler vel på at f. eks. TomTom kommer til Android. Det er vel den viktigste applikasjonen jeg kjører på mobilen. Så må den jo synce med Outlook, notater, kalender, avtaler osv.... ellers er jo Android ubrukelig for meg i hvertfall. Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 jepp., helt enig med Wilford. Lenke til kommentar
hungry hippo Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 HTC har jo bekreftet at HTC Touch HD ikke en gang kommer til USA. Uansett så synes jeg også at WM er mye bedre enn Android i dag. Man kan ikke en gang flytte filer til og fra PCen med Android! Alt må synkroniseres gjennom internett. Ellers så er det veldig begrenset funkjonalitet med Android i forhold til Win Mobile i dag, og få tilleggsprogrammer sammenlignet med WM. Men alt dette kan jo forandre seg med tiden... Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Noen som vet hvor vi kan laste ned SDK for Android? Eventuelt også hvilket programmeringsspråk det er i? Fordelen med WM akkurat nå er jo nettopp at det er et forholdsvis lite hopp å gå fra .Net til SDK'et for WM. (Ikke at jeg har prøvd det ennå.. men dette er hva jeg har hørt.) Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Her er SDK og info om Android Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg