Gå til innhold

spill? hvilket spill liker dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir litt feil å spørre hvilke spill vi liker. Det er bedre om du forklarer hva du liker, hvorfor, og eksempler på dette slik at vi kan komme med relevante anbefalinger.

Anywho...

Command & Conquer-serien, da spesielt Red Alert 2

Warcraft-serien

Starcraft

Diablo-serien, spesielt eneren

Mafia (Mafia i en åpen spillverden ala GTA)

World of Warcraft, sannsynlig det beste og enkleste MMO å sette seg inn i. Jeg spiller det dog ikke lengre selv.

Warhammer Online, stort fokus på PVP (eller RvR som vi kaller det). Fint mmo som ikke krever tusenvis av timer for å føle at du har oppnådd noe. Kan spilles i små porsjoner og det er moro fra første stund (så fremt du liker pvp).

Ellers er jeg svak for Monkey Island-serien, Indiana Jones and the fate of Atlantis, Amazon Queen (nå som freeware), Beneath a Steel Sky (nå som freeware), Unreal Tournament (1), Baldur's Gate-serien og andre klassikere. Er du ute etter et ekstremt vanskelig rpg ville jeg tatt en titt på Temple of Elemental Evil.

Lenke til kommentar
GTA. Tråden passer kanskje bedre i Gamer.no forumet.

I spill-delen av dette forumet, mener du?

Jeg trodde Spillforumet her hadde noe med Gamer.no å gjøre, men mulig jeg tar feil.

Hardwaren.no og Gamer.no linker begge til Diskusjon.no så hvilken av de sidene du trykker "forum" på har ingenting å si.

Endret av værdama
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...