Gå til innhold

Touchscreen-mobil med bra videoplayback/kamera!

Anbefalte innlegg

Jeg har kikket litt selv, i prisguide og googlet litt. Har egentlig sett for meg den billige KU990, men den er jo litt gammel? Men det har kanskje ikke så mye å bety for det om? Kamera burde også være minst 3mpix.

Pris: helst under 2000kr m/abo.

Skjerm burde være større enn 2.8tommer og ha mulighet for xvid/divx for filmavspilling. Listen jeg har kommet opp med som kanskje kan være aktuelle er:

LG KF700 - 939kr

LG KU990 - 999kr

LG KF750 - 1300kr

Samsung SGH-F480 Touchwiz - 1400kr

HTC Touch Diamond - 2000kr

Eller vente på noen nykomlinger?

LG KP500 - antakeligvis under 1000kr m/abo

Nokia 5800 XpressMusic - pris?

Hva syns dere? Andre telefoner jeg har misset?

-Core2Dude :)

Endret av Core2Dude
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
KU990 er et bra alternativ.

Andre alternativer kan vaere telefoner som kommer snart ala LG KC910 og Samsung M8800.

Og ikke minst HTC Touch HD, det vil nok bli den beste med høyest oppløsning,størst skjerm,raskest etc.

Ta en titt på den

Edit: så litt seint at du også skreiv 2000kr, hehe sliter litt med den da.

Endret av Digidice
Lenke til kommentar

Har allerede bestillt KU990 idag :) KC910 blir altfor dyr og jeg ser ikke så veldig vitsen med 8mpix og WiFi når jeg bruker PC hjemme uannsett (men kunne såklart vært praktisk andre plasser).

regner med firmware osv har fikset litt bugs\feil på KU990 siden lansering.

Gleder seg ;D

Lenke til kommentar
Så var KU990 godt i hus. Svaret for folk som leter etter det jeg leter etter er nok KUN og ALENE LG KU990 :) Med mindre dere vil bruke masse penger på noe annet eller vente på den dyre oppfølgeren, KC910

Er du fornøyd med telefonen ?

Er den like bra som folk skal ha det til?

Vurderer selv å bestille en skjønner du!

Lenke til kommentar

Jeg har hatt telefonen noen måneder og liker den fortsatt (går ikke lei). Jeg er strålende fornøyd med den. Veldig få og veldig små bugs av og til (f.eks at man trykker på en tast på skjermen, og den er markert som trykket inn, men ikke noe skjer. Er bare å trykke igjen, da). Kameraet tar bra bilder. Jeg vet ikke hvor god folk skal ha den til, men jeg syns definitivt den er verdt prisen (ca 3000 når jeg bestilte (u/abb)).

Lenke til kommentar
hvordan er batteritiden?

Den første gangen brukte jeg batteriet opp før 2 dager passerte (kun bruk om dagene og IDLE på natta). Da brukte jeg den nonstop! Inkludert spill, video, bilder, kamera, rote i menyer og presse multitasking til de grader, surfe på internett m.m..

Jeg har nå prøvd å ikke gjøre noe med den og batteriet står på fullt etter godt og vel en dag :) Tror normal bruk fører til 2-3 ladninger per uke. Slettes ikke værst.

Endret av Core2Dude
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...