BlastyTrasty Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Microsoft has revealed a batch of new software titles for the Xbox 360 during its keynote session at the Tokyo Game Show today, naming the Halo project recently revealed by Bungie. Halo 3 Recon is dated for autumn 2009, and sees the return of Microsoft's number one franchise to the Xbox 360 system with new single and multiplayer content. The latest big name franchise to make the leap to Microsoft's console is Tekken 6 from Namco Bandai, also due next autumn. Tekken follows Final Fantasy as a franchise previously associated with Sony's PlayStation brand and highlights the recent trend for Japanese developers to go multiformat with releases. A sequel to the Q Entertainment title Ninety Nine Nights is also due for the system, along with a handful of new Xbox Live titles including Metal Slug 7 and King of Fighters 98 Ultimate Match from SNK Playmore. Link til Halo 3 Recon Trailer: http://www.gamersyde.com/news_7183_en.html Ny helt, og ny story? Kan bli intressant. Eg berre håpar at dei og tweakar sjølve spel-motoren. Tekken 6 kan òg bli intressant. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Tekken 6 er satt for utgivelse vinteren 2008 på Ps3, og høsten 2009 på xbox right?! For oss som har lest Halo bøkene, så har de massevis av meteriale til å kunne lage flere Halo spill, så håper de klarer å få inn en bedre måte å få fortalt historien på..... Lenke til kommentar
zeox Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Tekken 6 er satt for utgivelse vinteren 2008 på Ps3, og høsten 2009 på xbox right?! nei. Begge versjonene er høsten 2009. samme dag Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Trodde Tekken 6 var komt ut til ps3 for flere år siden eg Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Trodde Tekken 6 var komt ut til ps3 for flere år siden eg PS3 har ikke eksistert i så mange år Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Tekken 6 kom vel til arkade i Japan i November i fjor men er ikke kommet på noe konsoll enda om jeg ikke husker helt feil. Uansett, tror jeg blir å kjøpe Tekken 6 til PS3 uansett om den kommer til X360 as well. Liker best å spille Tekken ved å bruke D-padden og den er mildt sagt en elendig plastdings på X360 kontrollen. Samt at jeg har spillet Tekken på Playstation siden tidenes morgen, er noe med den ekstra lille nostalgi følelsen som må sitte igjen i meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå