abarhaugen Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Hei. Jeg kjører nå win xp, men vil gjerne over på dual. hvordan kan jeg gjøre dette lettest mulig? jeg har windows 98 SE.. og XP norsk proff. Håper på svar Andreas Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Legg inn Windows 98 først, så Xp Lenke til kommentar
abarhaugen Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 tenkte på det jeg og, men jeg kjører på xp, og filsystemet er NTFS hvordan skal jeg da få formatert? tenkte å kjøre 98 på c: og xp på en annen... hvordan formatere? Andreas Lenke til kommentar
compaq_jepp Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Hei. Jeg kjører nå win xp, men vil gjerne over på dual. hvordan kan jeg gjøre dette lettest mulig? jeg har windows 98 SE.. og XP norsk proff. Håper på svar Andreas Det letteste er å montere hardisken i en annen maskin for å så formatere den? Vis du starter maskinen omigjen fra 98 til ms dos modus, og skriver inn komandoen (format:navn(bokstav på hardisken)*.*) Vis du skriver inn riktig hardisk vil dette "kanskje funke", bare gjenta prosessen vis du har delt hardisken i to. Kan hende det virker, har aldri prøvde det i praksis men teoretisk burde det funke!!!!! Lenke til kommentar
KriB Skrevet 3. april 2003 Del Skrevet 3. april 2003 Partition Magic 8 har en funksjon som heter noe sånn som "installer flere operativsystemer" Kanskje denne kan hjelpe deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå