discostu Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Når jeg kom på jobb idag merket jeg til min store forskrekkelse at jeg har glemt igjen månedskortet på toget. Er kort med bilde og sånt, så kan igrunn bare brukes av meg. Fylte det på for 3 dager siden, betalte 2600 kroner. Noen andre som har klart det samme? Får man tilbake kortet inkl påfylt tid? Eller må jeg ut med nye 2600 kroner nå? Er så sinna at jeg sitter å småkoker her. Må få oppklart dette før jeg sprenger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Ring jernbaneverket og spør direkte. Går sikkert mye kjappere enn å vente på fornuftig svar her. Månedskortet sjekker jeg automatisk etter minst 3-4 ganger iløpet av togturen min. Endret 9. oktober 2008 av Bytex Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Plukk opp telefonen og ring til NSB og hør med de. Hittegodskontoret deres kanskje? Lenke til kommentar
discostu Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Plukk opp telefonen og ring til NSB og hør med de. Hittegodskontoret deres kanskje? Har ringt hittegodset, de hadde ikke fått inn noe. Pleier å sjekke selv, men våknet brått av at jeg var fremme på oslo s idag og nærmest hev meg ut av toget. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Når ein har pesonleg månedskort så skal det vel vere mulig å få nytt utsted med å ta kontakt med NSB. Lenke til kommentar
krage83 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Trafikanten er vel også et lurt sted å prate med :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå