Gå til innhold

Nokia E66 firmware oppgradering

Anbefalte innlegg

Hei!

Har fått meg en Nokia E66 og er imponert. Fantastisk telefon på nesten alle områder.

Men jeg har funnet en alvorlig feil. Blåtann-headsettet BH-200 kobler ut og inn hele tiden.

Jeg har selvfølgelig testet headsettet på andre telefoner uten at problemet oppstår. Noen andre som har dette problemet?

Jeg har firmware v102.07.081

(Info fra PC-suite.) Er det en måte å få denne infoen uten PC-suite? En kode eller noe?

Har vært innom en mobilforretning og de sier de kan oppdatere mobilen med en nyere firmware, men da må de ha telefonen 2-3 dager. Jeg stoler ikke helt på dette. Finner nemlig ingen info om at det er noen nyere versjon. PC-suite sier også at jeg har siste versjon.

Kanskje jeg stikker innom igjen for å få versjonsnummeret på denne firmwaren for å være sikker.

Endret av eXDream
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såvidt jeg vet finnes ingen ny firmware til verken E66 eller E71. Hvis du går inn her og skriver inn produktkoden (står på en etikett under batteriet, starter på 05 og er 7 siffer) vil du få opp om det er ny fw ute.

For å finne hvilken versjon du har direkte på telefonen kan du trykke *#0000#.

Lenke til kommentar

Da ser det ut som om jeg har siste versjon i hht. dette.

Kan da en servicebutikk ha fått en oppdatering som ikke er "offisiell"?

Det vil jo si at de har et monopol på slike oppdateringer. I hvert fall i en periode. Eller så er det bare en utspekulert forsøk på å tjene noen kroner på folks uvitenhet. Det er ikke bra.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Serviceverkstedene får oppdateringer som regel noe før de slippes offisielt, men min erfaring er at det oftest er snakk om dager i forskjell..

Vel nå er det i hvert fall offisielt :)

Ny versjon er tilgjengelig.. Håper den virker

Versjon: 110.07.126

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...