Skogslik Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ja, nå kommer vist Tekken til Xbox 360 og: http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=517171 jo flere spill jo bedere^^ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Kom ikkje akkurat som noen bombe Enda eit tap for Sony og PS som platform gitt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Kunn MGS4 igjen da som jeg kunne tenke meg Lenke til kommentar
worthy Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Heh, er ikke så rart egentlig. De vil jo selge flere kopier og tjene mer penger, så hvorfor ikke. Blir bare enda et nytt spill jeg kjøper det gitt. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) glem det. Endret 9. oktober 2008 av audi_a8 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Haha selv om jeg har PS3 så ville jeg ikke ha spillet selv om jeg hadde PS3 og liker serien. Men når det kommer til 360 kjøper jeg det gjerne til 360. Lenke til kommentar
Gepardo Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Så da har 360 alle slåssespill seriene har den ikke? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Haha selv om jeg har PS3 så ville jeg ikke ha spillet selv om jeg hadde PS3 og liker serien. Men når det kommer til 360 kjøper jeg det gjerne til 360. Hvorfor ikke? Akkurat Tekken serien er DS kontrollen overlegen på. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Lenge siden tekken var noe arrtig for meg, men har kost meg med siste bossen på et gammelt tekken Mangler bare Ratchet & Clank serien Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Akkurat Tekken serien er DS kontrollen overlegen på. Korrekt. Tekken på 360 = æsj! Kan ikke tenke meg noe annet spill som er mer Playstation enn Tekken Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ble lei Tekken etter 4 jeg Fordi etter min mening så var Tekken 4 den beste i serien Savner jævli det spillet Så jeg tviler jeg gidder å kjøpe til dette til noen av konsollene Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) ja tviler selv på at det blir kjøpt her da me men, sikkert noen som syns det er bra det kommer til Xbox. Endret 10. oktober 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Tekken er så utdatert som det bare går an, etter 5ern var jeg møkklei. Slåssespill generelt begynner å blekne synes jeg, men lyspunktet blir uten tvil Street Fighter IV! Endret 10. oktober 2008 av SirKenneth89 Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det er merkelig hvor ofte PS fanboys blir lei ekslusive PS serier om de plutselig finner paa aa gaa over til Xbox ogsaa. Tekken, Gran turismo, Metal Gear solid og Final fantasy var trumfkortene, naa er det bare to igjen av dem, og Tekken og Final Fantasy har plutselig blitt mye kjedeligere. Personlig gikk jeg lei Tekken etter nummer 3. Den fisedinosauren var ganske kul. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Tekken spillene er veldig lik, har spillt femma og der var som og sitte å se en reprise på tv. Artig nokk men hvor mange ganger syns du en reprise er artig? Lenke til kommentar
Robotnick Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Det er merkelig hvor ofte PS fanboys blir lei ekslusive PS serier om de plutselig finner paa aa gaa over til Xbox ogsaa. Tekken, Gran turismo, Metal Gear solid og Final fantasy var trumfkortene, naa er det bare to igjen av dem, og Tekken og Final Fantasy har plutselig blitt mye kjedeligere. Personlig gikk jeg lei Tekken etter nummer 3. Den fisedinosauren var ganske kul. Det viktigste for fanboys er alltid ekslusiviteten. Aldri kvaliteten. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Det er merkelig hvor ofte PS fanboys blir lei ekslusive PS serier om de plutselig finner paa aa gaa over til Xbox ogsaa. Tekken, Gran turismo, Metal Gear solid og Final fantasy var trumfkortene, naa er det bare to igjen av dem, og Tekken og Final Fantasy har plutselig blitt mye kjedeligere. Personlig gikk jeg lei Tekken etter nummer 3. Den fisedinosauren var ganske kul. Det viktigste for fanboys er alltid ekslusiviteten. Aldri kvaliteten. er jo litt stas om man er fanboy av feks: ps3 og så blir mgs5 eller hav det heter 10/10 på alle tester. Kanon bra, må kjøpes og sånne kommentarer mens Gears of war 3 blir litt bob bob 6/10, helt ok, litt skuffet og sånnt Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 er jo litt stas om man er fanboy av feks: ps3 og så blir mgs5 eller hav det heter 10/10 på alle tester. Kanon bra, må kjøpes og sånne kommentarer mens Gears of war 3 blir litt bob bob 6/10, helt ok, litt skuffet og sånnt Hæ? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Fatta ikke den jeg heller. Sikkert at det kan lønne seg å være fanboy for å ha skrytt seg opp månedene før om at spillet blir verdens beste, så får det god kritikk når det blir lansert, mens kompisen din som har en annen konsoll av samme generasjon håpte på at spillet han så frem til skulle få bedre anmeldelser en han andre. Men nei, han tapte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå