_Johan_ Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg har litt problem med å finne gode drivere til skjermorte mitt... det første gainward gf3 powerpack korte Jeg har et standar msi kort, med vanlig via chips, så jeg har innstalert de nyeste via4in1 driverne... Så i går testa jeg den nyeste og offesielle nvida 43.noe Som suge ille:( Og jeg har glømt hva de gamle driverne var, nå har jeg -42.92 whql candidat som funker ok, *** Er det noen som har et bedre alternativ, ink sted å laste de ned helst? *** takker Lenke til kommentar
B|2bb3r Skrevet 31. mars 2003 Del Skrevet 31. mars 2003 Du finner nye drivere på Nvidia sin hjemmeside. Hva mener du når du sier at de suger. Du kan ikke forvente deg GF4 kvalitet kun ved å bytte drivere. Lenke til kommentar
_Johan_ Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 de gjør mye dårligere kvalitet enn 42. serien... Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Bruker 43.45 og har ikkje merka noke dårligare kvalitet på dei drivarane enn på tidlegare drivarar. Lasta ned frå pcworld.no. Har ikkje gidda å sjekke 3dmark endå, men eg reknar ikkje med at forskjellane er så veldig store i forhold til dei forrige versjonane. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Kan anbefale 43.00 www.guru3d.com Lenke til kommentar
Treat Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 de nye sugde ille ja : fikk mindre 3dmark tv-ut fucka seg og kunne ikke bruke gamma adjust i powerstrip Lenke til kommentar
Yidaki Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Bruk 43.45 fra www.guru3d.com Scoret nesten 400 mer på Benchmark 2001 SE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå