Mokko Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Noen butikker solgte det på realesedatoen, men de fleste har fått det fra deal.no åh, jeg vil ha det jeg også. Du er nok ikke alene om det.. Btw, noen som vet hva som skjedde med "æ", "ø" og "å" her på forumet? Har plutselig blitt til blå firkanter med et "?" inni.. Er tegnkodingen din på pc'en det W00t?!? Har da aldri vært sånn før.. Og er bare sånn når man ser på alle trådtittelene, ikke når du er inne på en tråd. Bruker Mac + Firefox, noen som kan hjelpe meg..? EDIT: Sånn ser det ut Sorry for litt mye offtopic her.. Endret 28. oktober 2008 av Mokko Lenke til kommentar
Kris Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 (endret) Nå ble den sånn her og Edit: Og nå ble den riktig igjen Endret 28. oktober 2008 av Kris. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 6. november 2008 Del Skrevet 6. november 2008 (endret) Jeg har klart 'Break Dealer' , 'Hangman's NOOSE' og 'Bomb da Base II' i GTA IV Hvorfor får jeg ikke Troféet da? Edit: Etter litt "Googling" fant jeg dette ut: These are the times for this Trophy:"Deal Breaker": 7:03 "Hangman's NOOSE": 2:32 "Bomb da Base II": 5:32 To beat these times, well, you're going to need a lot of luck and skill. Endret 6. november 2008 av dannad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå