Gå til innhold

Trophies på GTA IV

CompTeam

Anbefalte innlegg

hadde kanskje tenkt og ta platinum i dette men blir så jævla forbanna når jeg ser at et av trofeene er:

You collected every hidden package in the game.

Det er vell ingen som syns det er GØY og gå å skyte 200 hundre idiotiske duer? greit hvis det hadde vært færre, men 200?!?! jaja så klart er det bare å printe ut et kart og ta taxi rundt hele liberty, men det er faen ikke gøy ass! Så hva syns dere om dette, er det noen som virkelig syns dette er gøy?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hadde kanskje tenkt og ta platinum i dette men blir så jævla forbanna når jeg ser at et av trofeene er:

You collected every hidden package in the game.

Det er vell ingen som syns det er GØY og gå å skyte 200 hundre idiotiske duer? greit hvis det hadde vært færre, men 200?!?! jaja så klart er det bare å printe ut et kart og ta taxi rundt hele liberty, men det er faen ikke gøy ass! Så hva syns dere om dette, er det noen som virkelig syns dette er gøy?

Ja ...

Lenke til kommentar

Jeg syns det er gøy å lete etter de, men er jo umulig å finne alle 200 av de uten map. En av de kan man ikke se en gang!

Men er ikke det trofeet som tar mest tid. Å komme opp på level 10 i online multiplayer tar laaang tid har jeg hørt. Så jeg skal ha alle offlinetrofeene her, men gir nok blanke i de fleste multiplayertrofeene.

Lenke til kommentar
Ikke jeg heller.

Nå fikk jeg en trofe og endelig hørte jeg lyden :D Har fått over 60stk før, men har aldri hørt lyd :hm: Kanskje fordi jeg har fått nytt lydannlegg nå.

Tror jeg har funnet ut hva man må stille på. Slo på Key Tones. Hørt alle trophies etter det.

Lenke til kommentar
Ikke jeg heller.

Nå fikk jeg en trofe og endelig hørte jeg lyden :D Har fått over 60stk før, men har aldri hørt lyd :hm: Kanskje fordi jeg har fått nytt lydannlegg nå.

Tror jeg har funnet ut hva man må stille på. Slo på Key Tones. Hørt alle trophies etter det.

Samme gjorde eg. Var så trist uten lyd.

Lenke til kommentar
Noen butikker solgte det på realesedatoen, men de fleste har fått det fra deal.no

åh, jeg vil ha det jeg også.

Du er nok ikke alene om det.. :no:

Btw, noen som vet hva som skjedde med "æ", "ø" og "å" her på forumet? Har plutselig blitt til blå firkanter med et "?" inni.. :ohmy:

Lenke til kommentar
Noen butikker solgte det på realesedatoen, men de fleste har fått det fra deal.no

åh, jeg vil ha det jeg også.

Du er nok ikke alene om det.. :no:

Btw, noen som vet hva som skjedde med "æ", "ø" og "å" her på forumet? Har plutselig blitt til blå firkanter med et "?" inni.. :ohmy:

Er tegnkodingen din på pc'en det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...