Lakus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Nei, men jeg leker med tanken. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Lek med meg i LittleBigPlanet du Lenke til kommentar
Dec Skrevet 24. oktober 2008 Del Skrevet 24. oktober 2008 (endret) Nettopp begynt på Far Cry 2 og derav det første spillet jeg har med trophies implentert. Har unlocka ett par trophies, men kommer det ikke en fin liten tone/lyd når man oppnår en trophies? Edit: Beklager, off-topic iforhold til riktig spill her, så det først nå. Endret 24. oktober 2008 av Dec Lenke til kommentar
dannad Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jo, det skal komme en fin liten lyd når man får Trophies. Men lyden er ikke så høy, kan det være årsaken til at du ikke hørte den? Håper ikke at den nyeste firmware-oppdateringa fjerna lyden - den var jo så sjarmerende. Lenke til kommentar
vegavnil Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 (endret) Gta Patchen kommer vel på mandag. Leste det et eller annet sted... EDIT: http://www.n4g.com/ps3/News-220645.aspx Endret 25. oktober 2008 av vegavnil Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jo, det skal komme en fin liten lyd når man får Trophies. Men lyden er ikke så høy, kan det være årsaken til at du ikke hørte den? Håper ikke at den nyeste firmware-oppdateringa fjerna lyden - den var jo så sjarmerende. Jeg har aldri hørt noen lyd. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Det er nok en bitteliten lyd, fant det ut i sta, når jeg dekorerte "romskipet" mitt i LBP. For der er det veldig stille. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 hører det kjempegodt hver gang jeg får trophies jeg.. mulig det har noe med surroundanlegget.. Det overdøver nå lydene i spillene hvertfall Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Burde være en mulighet til å stille inn lyder på av/på logginger, trophies el. og volmuet på de, samt spillvolumet, og all-over voice volume (i alle spill) fra et enkelt panel. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Kun lagt merke til lyden på en av SSHD trofeene og jeg har samlet trophies jevnlig på alle firmwareupdates etter trophies kom. Skulle ønske den var mer tydelig for det er en herlig lyd. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 merkelig det der.. bruker dere tv-høytalere eller eksterne? Tok nett et par trophies i LBP og hører det hver gang Lenke til kommentar
dannad Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Jeg har ingenting enn TV-en, og jeg hører Troféene hver gang Lenke til kommentar
Kris Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Burde være en mulighet til å stille inn lyder på av/på logginger, trophies el. og volmuet på de, samt spillvolumet, og all-over voice volume (i alle spill) fra et enkelt panel. Enig. merkelig det der.. bruker dere tv-høytalere eller eksterne? Jeg bruker eksterne, jeg hører ikke noe. Men har nettopp fått de eksterne, så tror ikke jeg har fått noen trofeer med de. Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 merkelig det der.. bruker dere tv-høytalere eller eksterne? Tok nett et par trophies i LBP og hører det hver gang Bruker tv-høytalerne så det kan jo forklare det. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Har alltid hørt lyd, jeg. Er en utrolig deilig lyd... Bruker kun TV-høytalerne. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hører lyd eg også. Deilig liten *pllling* lyd Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 26. oktober 2008 Del Skrevet 26. oktober 2008 Hører lyd eg også. Deilig liten *pllling* lyd Samme her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå