JohanP Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hei Jeg tenkte jeg skulle kjøpe Movies Collector siden jeg har hørt så mye bra om den. Jeg har lastet ned testversjon nå og tenkte jeg skulle sjekke om dette var noe jeg har brukt for. http://www.collectorz.com/movie/?from=goog...CFRuD1QodKT8_6w Men ... må jeg legge inn alle filmene manuelt (eller via håndscanner)? Jeg har de fleste filmene mine på harddisk (bortsett fra Blu-Ray samlingen) og jeg har liten lyst til å legge disse inn manuelt. Hvordan kan jeg få Movies Collector til å gjøre det automatisk? Noen som har testet? Lenke til kommentar
JohanP Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har nå kjøpt prorammet og får svare meg selv.... Ja, du må legge de inn manuellt. Evt. importere de inn fra egen liste (som jeg vet du har...) Jobben med å legge inn filmene har begynt. Jeg har også testet andre ting med den, som f.eks. i kombinasjon med Popcorn Hours A-110. Sjekk resultatet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå