Gå til innhold

Har problemer med brukerkontoer i Windows etter reinstallering

Anbefalte innlegg

Hei , for en måned siden reformaterte jeg maskinen , mene jeg fant ut at jeg ikke hadde fått sletter tingene jeg har på harddisken. å nå har jeg bare 1GB plass på hardisken igjen. jeg tror det er en bruker på maskina mi som er usynlig, jeg ser den ikke i brukerkontoer da men, visst det er en måte å fjerne passord på en administratorbruker uten å vite passordet som er fra før. når jeg går inn på C:\Documents and settings\ ... så ser jeg brukeren seruz, men jeg kan ikke logge inn på den for jeg husker ikkje passordet mitt!

viss noen vet en del om dette så ver så snill å hjelp :)

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det høres ut som du ikke formaterte partisjonen når du installerte windows på nytt. Seruz er da sikkert brukeren du brukte før du installerte windows på nytt?

Det beste er nok å installere windows på nytt og denne gangen formatere partisjonen du skal ha windows på. Jeg pleier alltid å slette partisjonen og opprette den på nytt for å være sikker på at alt blir riktig.

Lenke til kommentar
definer katalog :p

Katalog: Katalog, fra gresk katalogos, av katalegein, i betydningen «lese nedover», å opptelle, er en ordnet fortegnelse over personer, bøker, malerier eller andre gjenstander, i et bibliotek, galleri, auksjon, varehus og andre steder. En katalog kan være en trykt bok, en samling arkivkort, eller et digitalt register.

Med enkle ord, det er de gule ikonene som du lagrer filene dine i. :p

Lenke til kommentar

Bahh..

Delete en user profil (kjent/ukjent) som har profildata under C:\Documents and Settings\"bruker" gjør man med det rette verktøyet så slipper man å tenke på ntfs aksess problemer.

Høyreklikk på skrivebordets "Min Datamaskin" - velg egenskaper - velg avansert tabben - og start med instillinger/settings knappen i bruker profiler feltet .

Lenke til kommentar

du kan endre passord i CMD

start -> kjør -> skriv "cmd" -> trykk enter -> skriv "net user seruz * "

så får du beskjed om og taste nytt passord ;)

( alt skrives ut "" )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...