Jann - Ove Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) etter at jeg satte i ett par Philips X-treme power H7 i mamma sin astra g(siden hun NEKTER ekstralys selv om vi bor i ett ekkelt elgområde), så fant jeg ut at dette vil jeg og ha, selv om jeg har ekstralys. greit, x-treme-pærene får jeg jo tak i til h7, som nærlysene på astraen min er. men kan jeg lovlig få bedre lys i fjærnlysene og ekstralysene? hb3 i fjærnlysene og h3 i ekstralysene. ekstralysene er to små hella, 300ff om jeg husker rett. Så, er osram nightbreaker da beste alternativ for fjærn/ekstralys? ulovlig lys er forøvrig uaktuelt, spesielt xenon-kit - men vil gjerne vite hva som fins av gode høyeffekt-pærer. Endret 9. oktober 2008 av jzono1 Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg har Osram Nightbreaker i mine Hella Rallye 225. De lyser marginalt dårligere enn Philips 100 watt pærene jeg hadde tidligere, men til gjengjeld er de lovlige og snillere mot reflektorer og sikringer. Bruker Nightbreaker og X-Treme power om hverandre, avhengig av hva som passer hvor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Du nevner H3 i fjernlysene. Dersom jeg ikke husker feil, så har Astra-G H1 i fjernlysene? Mulig jeg tar feil her, jeg har faktisk aldri byttet en fjernlyspære på min (på 9 år!). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå