elhacko Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ja nå er jeg ganske sikker på at jeg har mistet alle spillene mine.... clan lederen min sa at han hadde lagt en client til alle i clanen. og at jeg skulle laste den ned. Ja jeg trykte på linken lastet ned programmet og da restarta pc'en seg. Jeg åpna op steam og der stod ikke brukeren eller passordet mitt. Jeg tasta inn bruker og pass og da stod det bare feil bruker/pass prøv igjen. og jeg kan ikke trykke på retrieve a lost password. HJELP?!? Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ja nå er jeg ganske sikker på at jeg har mistet alle spillene mine.... clan lederen min sa at han hadde lagt en client til alle i clanen. og at jeg skulle laste den ned. Ja jeg trykte på linken lastet ned programmet og da restarta pc'en seg. Jeg åpna op steam og der stod ikke brukeren eller passordet mitt. Jeg tasta inn bruker og pass og da stod det bare feil bruker/pass prøv igjen. og jeg kan ikke trykke på retrieve a lost password. HJELP?!? Kontakt STEAM så fort som mulig! Nevn problemet, og så får du eventuelt melde kontoen stjålet. Jo fortere jo bedre! Steam er ganske behjelpelige med slike ting, det er hvertfall meg bekjent. Lenke til kommentar
elhacko Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 ok har du en link? Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 steampowered.com kanskje? Lenke til kommentar
Wubbable Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Kontakt STEAM så fort som mulig! Kontakt valve mener du Og så lenge du kan bevise (f.eks. ved å ta bilde) at du eier en av CD-keyene kan du få tilbake kontoen. Lenke til kommentar
Galexon Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Kontakt STEAM så fort som mulig! Kontakt valve mener du Og så lenge du kan bevise (f.eks. ved å ta bilde) at du eier en av CD-keyene kan du få tilbake kontoen. Trodde Valve var produsenten av spillene, mens STEAM var client-selskapet? Det er vel en client-hack det er snakk om her? Lenke til kommentar
elhacko Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 ok jeg fant ut av alt. han sendte programmet på et ubeleilig tidspunkt så jeg trodde programmet var skylden. men valve restartet serverne så alle passordene var tilbakestilt til undefined. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå