Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Troen på kjærligheten


Gjest relativt

Anbefalte innlegg

Gjest relativt

okey, kanskje dårlig tittel. visste ikke helt hva jeg skulle skrive der.

Men, noe jeg alltid har fundert på.. Har ikke funnet noe svar for å si det sånn:P

 

Tror dere at det finnes kun en person der ute som er perfekt for akkurat deg? Og hvis det er ment at det skal bli dere, er det da opp til skjebnen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
okey, kanskje dårlig tittel. visste ikke helt hva jeg skulle skrive der.

Men, noe jeg alltid har fundert på.. Har ikke funnet noe svar for å si det sånn:P

 

Tror dere at det finnes kun en person der ute som er perfekt for akkurat deg? Og hvis det er ment at det skal bli dere, er det da opp til skjebnen?

 

Helt ærlig: NEI

 

Jeg tror det er bare tilfeldig at man treffer noen man liker godt nok til å innlede større forhold til.

I noen tilfeller er det sikkert også bare følelsen av å være desperat som spiller inn.

Jeg har heller ikke så stor tro på skjebnen er jeg redd, heller mer tilfeldighetene.

Nå skal det sies, at jeg er svært trøtt og har gått lenge uten søvn nå når jeg svarer:P Har sikkert en annen mening

en annen gang, alt etter forholdene.

Lenke til kommentar

Rent statistisk sett skal det finnes noen som er perfekte for hverandre, men sannsynligheten for at disse møter hverandre er i de aller fleste tilfellene veldig små. Istedet er det nok mer sannsynlig at man møter noen man går godt overens med, selv om man kanskje ikke er soulmates. Hvilken personlighet man har vil også kunne spille inn. Noen mennesker kommer i kontakt med et stort antall folk, og vil derfor øke sjansene for at de møter noen de går veldig godt overens med. Så det hele koker ned til sannsynlighet slik jeg ser det. :)

Lenke til kommentar

Nei, nei og atter

NEI!

 

Og tusen takk for det. Det hadde vært et helvete. Først må du finne denne ene personen, for så å lure i resten av ditt liv om det er den "riktige", og om deres veier skilles vil du enten stalke denne personen resten av ditt liv og leve ulykkelig i tro om at du ikke kan få "den ene", eller så vil du grine over at du har sløst bort halve livet på en annen person og at det er helt håpløst å finne "den rette".

 

Nei takk.

Lenke til kommentar

Nei. Jeg tror du kan innbille deg det når du først har funnet noen du føler du passer sammen med, men sannheten i mine øyne (jeg vet det høres selvmotsigende ut, men i dette tilfellet er sannheten subjektiv) er at uansett hvor mye jeg holder av og elsker en person, så vil det alltid finnes en annen jeg kan holde av og elske like mye om det første forholdet ikke skulle fungere. Men jeg holder meg for god til å være utro uansett :)

Lenke til kommentar

Hm. JEG mener at jeg har funnet den rette for meg. Jeg mener han er helt fantatisk og at vi passer utrolig bra sammen. Jeg har kjent han i flere år, og har alltid synes det har vært noe veldig spesielt med han. I dag er vi et lykkelig par, og jeg kan se for meg oss sammen til døden skiller oss. Ingen tvil. Jeg har funnet drømmeprinsen. Om det er skjebnen..nei det vet jeg ikke, men jeg er veldig sikker på at det ikke finnes noen bedre match for meg der ute. Jeg har fult og helt troen på kjærlighet :D

Lenke til kommentar
okey, kanskje dårlig tittel. visste ikke helt hva jeg skulle skrive der.

Men, noe jeg alltid har fundert på.. Har ikke funnet noe svar for å si det sånn:P

 

Tror dere at det finnes kun en person der ute som er perfekt for akkurat deg? Og hvis det er ment at det skal bli dere, er det da opp til skjebnen?

 

En mann kan elske en kvinne med hud og hår totalt blottet for betingelser. En kvinne kan elske en manns jordiske gods.

 

Dette året har jeg betraktet tre bryllup. Alle brylluppene ble inngått mellom mennekser som jeg helt og holdent mener har godt av hverandre. Allikevel er jeg overbevistom at det finnes andre mennekser der ute en kunne kombinert med disse som ville fungert minst like bra. Det er ikke bare en person som er den rette, det er mange, men betingelsene fornadrer seg fra person til person.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...