Turtlis Skrevet 23. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2008 Jeg skal få oppskrift på ei SAFTIG eplekake fra bestemor i morgen!! Den er litt "klissete" med en rund kanelsmak. NAM. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Mektige, mørke, saftige sjokoladekaker scorer høyt her i gården. ...og ostekake, gulrotkake, snickerskake (med eller uten stor S? - Snickers er jo egennavn) og suksessterte. Det er viktig at glasuren på gulrotkaka ikke har sitrussmak, for det ødelegger hele greia. Det er ostekrem, det skal smake ostekrem. (JA, den var sikta til dere på kaféen på Gulskogensenteret!!11one) Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 1.Kvæfjordkake, eller verdens beste som mange ser ut til å kalle den. 2.Suksessterte 3.Ostekake - her er det mange varianter, men kjeksbunn, litt syrlig ostedel og jordbærgelè som topping er favoritten. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 1.Kvæfjordkake, eller verdens beste som mange ser ut til å kalle den.2.Suksessterte 3.Ostekake - her er det mange varianter, men kjeksbunn, litt syrlig ostedel og jordbærgelè som topping er favoritten. Hva er det? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 Liker stort sett meste av kaker bare små mengder av de som kakene som blir alt for søte. Sjokoladekake med god glassur. Bløtkake/Marsipankake Daimkake = nam Eple kake med gode epler =mmm Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. oktober 2008 Del Skrevet 25. oktober 2008 1.Kvæfjordkake, eller verdens beste som mange ser ut til å kalle den.2.Suksessterte 3.Ostekake - her er det mange varianter, men kjeksbunn, litt syrlig ostedel og jordbærgelè som topping er favoritten. Hva er det? Dette. Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 Ostekake med gele på toppen!! Da kan vi begynne å snakke ! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Gulrotkake, Fyrstekake, Kransekake og Suksessterte er de beste kakene etter min mening Lenke til kommentar
Totinona Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Sjokoladekake og Marsipankake (med valnøtt). Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Det beste jeg får av kake er krydderkake Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Masipan kake e alltid ok å spise men har også ein stor forkjærlighet for oreo kake. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Top 3 kaker må vel være: 1. Napoleonskake 2. Aftereight-drøm (ca samme som moca-drøm) 3. Amerikanske sjokoladekaka mutter baker Jeg liker nesten alle kaker! Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Vet ikke om den har blitt nevnt før, men oreokake er noe av det beste jeg vet. Google oppskriften og lag en, det er lett:) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 OMG! Oreokake må prøves en gang Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Jeg gleda meg skikkelig til å smake Oreo-kake, men nå har jeg smakt på to forskjellige typer og jeg klarer bare ikke like den. Er rett og slett altfor kvalmende. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Jeg liker marengskake og sjokoladekake, ikke ofte jeg spiser kake i det hele tatt. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 - Oreokake - Rullekake med jordbærsyltetøy - Marsipankake - Brownies - Daimkake - Blåbærpai - Fyrstekake - Eplesmuldrekake med is - Muffins - Banankake - Julekake Alt bør være hjemmelaget. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Pavlova er fantastisk godt. Er det noen her som har en oppskrift på en mørk og saftig sjokoladekake? Og da mener jeg virkelig mørk, med intens sjokoladesmak. Gjerne brownies. Alle oppskriftene jeg finner er for lyse, og jeg sliter med å få riktig blandingsforhold mellom ingrediensene om jeg eksperimenterer. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 8. juli 2009 Del Skrevet 8. juli 2009 Mine to beste er krydderkake og gulrotkake mmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå