Turtlis Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg er ikke noe kakemenneske, men jeg elsker å bake Detsoteliv har maange oppskrifter! Lim gjerne inn oppskrift på dine favoritter, eller bilde av ditt mesterverk Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Ostekake er kjemegodt! Har liten tid til å bake for tiden, men når jeg en gang gjør det så skal bilde bli lagt ut Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ostekake, Oreo Dream kake, marsipankake(ofte gjerne med bringebærfyll), sjokoladekake, gulrotkake, *muffins(om det teller? xP* Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Om jeg skal spise kake er det noen varianter som utmerker seg: - Marsipankake med bringebær- eller aprikossyltetøy. Jordbærsyltetøy er bannlyst, og ødelegger kaka. - Ostekake - Sjokoladekaker i alle varianter, inkl. brownies, fondant, skuffekake, tropisk aroma... vanskelig å trå feil med sjokoladekake. Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) . Endret 3. januar 2019 av scumbag Lenke til kommentar
daruu Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 (endret) Har en svakhet for "verdens beste" jeg da edit: http://www.spise.no/oppskrifter/verdens_be...rdens_beste.htm Oppskrift (ikke brukt smakt akkurat denne selv dog) Endret 9. oktober 2008 av daruu Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Suksessterte er så utrolig godt Kremen smaker himmel Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Marmorkake og eplekake! Lenke til kommentar
dePt Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Suksessterte er så utrolig godt Kremen smaker himmel Argh... Nå fikk jeg lyst på kake Lenke til kommentar
reds Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Islands Kjempe er den nest beste. Marsipankake er TOPP. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ostekake Kefirkake Min banankake mmmmm Lenke til kommentar
Mr_Mellingen Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 sjokoladekake, marsipankake og delfiakake er favorittene spiser vel nesten all slags kake, kake er digg! Lenke til kommentar
AmazinglyConfused Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Islands Kjempe er den nest beste. Marsipankake er TOPP. Hvordan er Islands Kjempe? Aldri hørt om før. Jeg for min del liker ikke marsipankake. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Off-topic: Hvorfor liker ikke du svinepelz jordbærsyltetøy i marsipankaka om jeg tør spørre? Det blir så søtt og kvalmende Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Off-topic: Hvorfor liker ikke du svinepelz jordbærsyltetøy i marsipankaka om jeg tør spørre? Det blir så søtt og kvalmende Aja, selvsagt selvsagt.. Skal jammen prøve med bringebær neste gang, kanskje ikke blir så fort kvalm.. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Suksessterte er så utrolig godt Kremen smaker himmel Helt enig, den kaka er bare for god, hver gang mamma lager den så spiser jeg så jeg nesten blir kvalm. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hvordan skal jeg forklare det.. Den frossenkaken, den som er oransje med brune striper, den er digg. Praktisk og fin. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Marsipankake er godt. Elsket det som kid, men nå blir det litt for mektig. Bananrull er noe jeg lager i hvert fam.selskap! Mørk rullekake(kakao) med banan, krem og syltetøy inni. Sjokoladekake, uten for mye kaffesmak, er alltid en klar favoritt Marengskaker med bær. Noen som har smakt mandelterte fra Almondy(?) ? Ligger i frysedisken på butikken. 50-60kr. NAM. De er knallgode. Jeg syns after eight kaken ser god ut After Eight ostekake Lenke til kommentar
reds Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hvordan er Islands Kjempe? Aldri hørt om før. Jeg for min del liker ikke marsipankake. Clicky! Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Bukkake! Nei, jeg holder meg til "verdens beste", men eplekake smaker også utrolig godt nå om høsten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå