Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

hvordan bli syk? over natten?gjør alt!stortsett

n0rg3ti

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Man kan ikke bli syk uten å utsette seg for sykdom/syke folk.

Pust mye kald luft og du kan bli sår i halsen. spis dårlig mat og du kan få diaré.

enklesete er vell bare å fake. hvis du ikke kan fake sykdom kan du fake nakkesmerter eller svimmelhet, eller bare et enkelt symtom.

så det fins ikke noen måte å få ondt i hode/mage med å spise noe som varer noen dager?

Lenke til kommentar

Vel, jeg kan ikke helt si at metodene dine forsvarer at du heller kan være en god skuespiller. Eller har du foreldre som hiver deg ut av sengen, stirrer deg inn i øynene og krever at du skal på skolen hver dag hvis du ikke ser ut som marsboer?

Når det gjelder det glasset med klor ville jeg anbefalt at du tok en snakk med mammaen din om det :cool:

Lenke til kommentar

Pust mye kald luft og du kan bli sår i halsen. spis dårlig mat og du kan få diaré.

enklesete er vell bare å fake. hvis du ikke kan fake sykdom kan du fake nakkesmerter eller svimmelhet, eller bare et enkelt symtom.

så det fins ikke noen måte å få ondt i hode/mage med å spise noe som varer noen dager?

Terpentin... da blir du liggende en stund.. kanskje litt for lenge :whistle:

Lenke til kommentar

Terpentin... da blir du liggende en stund.. kanskje litt for lenge :whistle:

what the f*** er terpentin.,..-.-'?

å joda dem river meg ut av sengen å fårventer at jeg ser ut som marsboer..Lol..

Lenke til kommentar

(Hei Nippy!)

Vil ikke anbefale klor. Det er direkte farlig. om du drakk et glass i sted, tror jeg ikke du ville vært i stand til å poste her, ergo er du et troll.

Men om du likevel ikke tuller;

hvorfor ikke gå hjemmefra, men la være å gå på skolen? Så kan du heller finne på noe i mellomtiden :)

Lenke til kommentar
når jeg hadde tentamen (før sommer) så hadde jeg ikke lyst til å komme på mattetentamen jeg grua meg og jeg hadde ikke gjort mattelekse på lenge. jeg tokk en boks snus og begynte spise av den til jeg kastet opp så ble jeg hjemme og slapp tentamen :evil:

skulle bare hadd litt snus da..=)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...