in-ura Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Har nettop skaffet meg et (logitech Z-5500 digital) stereoanlegg og trenger et nytt lydkort til dette. THX lyd vil jeg gjerne ha =) Kan ta med kort ovenfor prisen 1000kr, men lommeboken har vert litt slank i det siste =( Har en optisk ledning, men hvilken type innplugging vil gi best resultat? bør jeg ha noe annet? Hva vil gi best lyd til en pris fra ca.1000 kroner og nedover? vil sikkert brukes mest til spill, musikk og film. vil ha surround og THX lyd har funnet dette (Creative Sound Blaster Audigy 2 ZS) kortet. Er det bra? tips til valg hadde også hvert bra Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Har du Vista er det visstnok problemer med drivere til audigy 2 serien. Ellers så var Audigy 2 ZS kortet er bra kort i sin tid (føre X-FI dukket opp). Mange liker ikke lengre creative kort grunnet alt tullet med drivere og software (meg selv inkludert). Du kan jo vurdere ASUS sine Sonar kort , som har fått bra omtale. Du burde se litt på denne FAQ http://support.creative.com/kb/ShowArticle...e.com,case=9286 Lenke til kommentar
in-ura Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Har XP jeg da, så dette gjelder ikke meg =) Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Bruk optisk overføring hvis du kan men sjekk om lydkortet du kjøper har optisk utgang eller overgang. Lenke til kommentar
in-ura Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Bruk optisk overføring hvis du kan men sjekk om lydkortet du kjøper har optisk utgang eller overgang. noen forslag på kort? Lenke til kommentar
loddebolten Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) jeg har creative extreme gamer.funker helt konge hos meg.drivere til vista er kommet også som skal funke.koster ca 6-700,-. Endret 8. oktober 2008 av loddebolten Lenke til kommentar
in-ura Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 jeg har creative extreme gamer.funker helt konge hos meg.drivere til vista er kommet også som skal funke.koster ca 6-700,-. som skrevet oppe har ikke jeg vista, men uannsett takk for tipset Lenke til kommentar
WhiteFire Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Creative fungerer fint i lag med XP. Det er dog verre med Vista. Lenke til kommentar
in-ura Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 hva med Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic ? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 hva med Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic ? Det er et greit kort fra Creative(hadde dette selv). Men ingen butikker som har det i prisguiden da .. Lenke til kommentar
in-ura Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 hva med Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic ? Det er et greit kort fra Creative(hadde dette selv). Men ingen butikker som har det i prisguiden da .. "hadde dette selv", hva har du nå? hvilke butikker har du sett på? Lenke til kommentar
in-ura Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 tror jeg går for (Creative Sound Blaster X-Fi Platinum) Et allround kort som klarer det meste =) Tenkte bare jeg kunne kanskje få litt respons om hva dere syns før jeg kjøper Ellers takk for hjelp Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 hva med Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic ? Det er et greit kort fra Creative(hadde dette selv). Men ingen butikker som har det i prisguiden da .. "hadde dette selv", hva har du nå? hvilke butikker har du sett på? Hadde det selv idrift men bruker onboard sound istedet da det er mere enn bra nok for min bruk. Og slipper all creative driver/software bloat dritten som jeg ble lei av. X-FI MusicEd. kortet ligger for tiden ubrukt i kassa med PC deler. Butikker jeg har sett på ?? Kan moderere meg til "omtrent ingen butikker" da. Jeg trykket på "din" link fra prisguiden du la inn.Og kun mamoz og netshop (pris 2600,-) kom opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå