Toast Is Pimp! Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Er nok derivasjon eller Integrasjon dette, Conflict. Husker ikke hva som er hva Men antar grunnet ordet er det integrasjon. Men glad de bruker antiderivert i stedet for integrasjon... Kan jo lett forvirre noen. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 For all del, jeg er fullstendig inneforstått med hva både integrasjon og derivasjon er. Derivasjon er å "nedgradere", mens integrasjon er å "oppgradere". De kalte det Integrasjon seinere i boka, men første kapittel var visstnok om antiderivasjon. Uansett er det fint å kunne alle begrepene. Nå har jo faktisk du lært deg noe nytt også Men nå skal jeg spille fear singleplayer(WÆÆÆÆ), så talast ^^ Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Begynte å bli ekstremt mye off-topic her må jeg si. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 (endret) Sant nok. Jeg er kjempeglad for at jeg "utnerder" alle jeg kjenner. Jeg kan i praksis gjøre hva jeg vil, for de har hverken kunnskaper eller muligheter til å finne ut av noe slikt! EDIT: Hvordan fant egentlig faren din ut at det var du som skrev det innlegget? Endret 12. oktober 2008 av conflict Lenke til kommentar
thadon Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 Hahahha, det morsomste var at broren kom inn i tillegg. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 12. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2008 Det var helt tilfeldig. den kom vel opp over de nyeste trådene og da sjekket vel pappa innom. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Kjipt det da, heldigvis så er jeg langt foran alle i huset vårt . De restriksjonene vi hadde før, var at strømomformeren til modemet ble tatt vekk hver kveld, pappa gav opp tilslutt etter at jeg hadde hentet en egen omformer fra "lednings-skuffen" min, og satte den inn i stedet for . Lenke til kommentar
zennox Skrevet 5. november 2008 Del Skrevet 5. november 2008 (endret) Hacke child controll Noen som husker dette gullkornet? Det gjør i allefall jeg, som i mine yngre dager var denne AuronZ. Jeg tenkte det kunne være morsomt å gi ut en liten update på hvordan dette gikk. Vel det gikk vel mer og mer i kræsj, til vi nådde et punkt hvor jeg som person gjorde noe jeg ikke burde ha gjort. Og endte opp med å miste pc'n. Sånn var det vel i litt over ett år, til jeg fikk pc'n tilbake og skjønte selv vilken pc avhengighet jeg hadde. Nå har jeg pc, ingen begrensinger (utenom hvor mye båndbredde jeg får lov til å bruke) og har blitt en raltivt normal person, som får karakterer i retningen 5 og har T matte. Dette var oppdateringen i forhold til dette gullkornet. Å jeg må selv si at jeg ler nå av denne situasjonen jeg var oppi, rett og slett tåpelig :!: Det er som å se meg selv i speilet, hehe. Jeg spilte CS konstant i 12-13års alderen, og det ble mer og mer mas. En dag så gikk det over randen for pappa, og han tok PCn min for en god del måneder. Fikk den tilbake, og fortsatte slik jeg gjorde, og som nevnt i tråden så fikk jeg svi på det sosiale. Det var da jeg skjønte at noe var galt, det tok meg vel et år å bli kvitt nerdestemplet, men jeg ser på det som en livserfaring. I tillegg så tror jeg at jeg ville ha hatt en god del mindre kunnskap enn det jeg har nå hadde det ikke vært for internett. ...du skal ikke invitere fardin til tråden? Eller er det derfor du har endret brukernavn, for ikke å bli oppdaget? Edit: (Det er nemlig en grunn til at dette ikke er min første bruker, og at jeg ikke har noe info på profilen - Google. En god ting, men også en pest og en plage.) Endret 5. november 2008 av zennox Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Det var helt tilfeldig. den kom vel opp over de nyeste trådene og da sjekket vel pappa innom. konge:) har lest gjennom mange ganger:) Endret 11. januar 2009 av Rulator Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 13. januar 2009 Del Skrevet 13. januar 2009 Siste siden når broren kom inn Glad at min familie ikke vet at jeg er aktiv her på forumet Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 Ahahah, begynte og le midt i norsken Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 20. januar 2009 Del Skrevet 20. januar 2009 hehe det her er kveldskosen til meg å en kompis:D hver eneste kveld etter en lang natt med lanings:D Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 Hehe, husker den tråden ja. Over 2 år siden... Damn, tiden flyr. Du regga deg i 07, men.. Lenke til kommentar
Q-melk2 Skrevet 21. januar 2009 Del Skrevet 21. januar 2009 hahaha, pusser tenna! Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hehe, husker den tråden ja. Over 2 år siden... Damn, tiden flyr. Du regga deg i 07, men.. haha! jeg dør Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 22. januar 2009 Del Skrevet 22. januar 2009 Hehe, husker den tråden ja. Over 2 år siden... Damn, tiden flyr. Du regga deg i 07, men.. haha! jeg dør Nok en gullkorn-tråd som blir morsommere enn det opprinnelige gullkornet! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. januar 2009 Del Skrevet 23. januar 2009 Hehe, husker den tråden ja. Over 2 år siden... Damn, tiden flyr. Du regga deg i 07, men.. Det er komplett umulig å lese på forumet uten å ha registrert seg! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. januar 2009 Del Skrevet 24. januar 2009 Hehe, husker den tråden ja. Over 2 år siden... Damn, tiden flyr. Du regga deg i 07, men.. Det er komplett umulig å lese på forumet uten å ha registrert seg! Litt teit å lese på forumet i ett år før man regger seg da. "Damn tiden flyr".. Lenke til kommentar
EirikO Skrevet 25. januar 2009 Del Skrevet 25. januar 2009 Antiderivasjon er det samme som "ubestemt integral". Integrasjon skal egentlig ha grenser. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hehe, husker den tråden ja. Over 2 år siden... Damn, tiden flyr. Du regga deg i 07, men.. Det er komplett umulig å lese på forumet uten å ha registrert seg! Litt teit å lese på forumet i ett år før man regger seg da. "Damn tiden flyr".. Den første brukeren min registrerte jeg i 2002 da. Jeg skrev forsåvidt i tråden dette gullkornet er hentet fra også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå