Vaenas Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hacke child controll Noen som husker dette gullkornet? Det gjør i allefall jeg, som i mine yngre dager var denne AuronZ. Jeg tenkte det kunne være morsomt å gi ut en liten update på hvordan dette gikk. Vel det gikk vel mer og mer i kræsj, til vi nådde et punkt hvor jeg som person gjorde noe jeg ikke burde ha gjort. Og endte opp med å miste pc'n. Sånn var det vel i litt over ett år, til jeg fikk pc'n tilbake og skjønte selv vilken pc avhengighet jeg hadde. Nå har jeg pc, ingen begrensinger (utenom hvor mye båndbredde jeg får lov til å bruke) og har blitt en raltivt normal person, som får karakterer i retningen 5 og har T matte. Dette var oppdateringen i forhold til dette gullkornet. Å jeg må selv si at jeg ler nå av denne situasjonen jeg var oppi, rett og slett tåpelig :!: 1 Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Haha, var ikke det skøy, så vet ikke jeg :!: Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 Det var ikke det akkurat da. Men er det nå. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hehe, husker den tråden ja. Over 2 år siden... Damn, tiden flyr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Heisann, dette er far (ja det er faktisk faren). Synes det var litt leit å lese dette her Faren din er en større nerd en deg vettu :-) De to setningene lo jeg godt av, hahaha. Made my day ! Lenke til kommentar
Lugia Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Haha, lagde du en ny bruker så ikke fattern skulle vite hvem du var mer? :!: Kan ikke være så gøy om faren din skulle f.eks. se at du er svært aktiv i snustråden! (Ment som eksempel Trond, om du leser dette. Har forøvrig aldri sett denne brukeren i noen snustråd! ) Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 T matte = MX ? (som før i tiden). Ikkno vanskelig det. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 9. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2008 T matte er en god del vanskeligere enn praktisk og i forhold til matta vi hadde på ungdomsskolen. Men får meg og andre som har sagt det, så virker det som om jeg jeg gjør det veldig bra i matta. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg siterer ilpostino på mitt neste uttrykk. Eid! :!: Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 T matte er en god del vanskeligere enn praktisk og i forhold til matta vi hadde på ungdomsskolen. Men får meg og andre som har sagt det, så virker det som om jeg jeg gjør det veldig bra i matta. Du kan glede deg til neste år, når du får bryne deg på R-matte. Går R2 nå, og det er noe så inni helvetes mye å gjøre. Er ganske rimelig, dog. Hadde om antiderivasjon rett etter skolestart, og etter å ha gjort alle oppgavene i boka og alle på kategori 2 i cosinus fikk jeg 6/5 på prøva. SLIT! Uansett, genialt bra, den forrige tråden din. Blitt venn med fattern igjen? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Haha, lagde du en ny bruker så ikke fattern skulle vite hvem du var mer? :!: Kan ikke være så gøy om faren din skulle f.eks. se at du er svært aktiv i snustråden! (Ment som eksempel Trond, om du leser dette. Har forøvrig aldri sett denne brukeren i noen snustråd! ) Akkurat sånn var det mamma fant ut at jeg snuste Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Du kan glede deg til neste år, når du får bryne deg på R-matte. Går R2 nå, og det er noe så inni helvetes mye å gjøre. Er ganske rimelig, dog. Hadde om antiderivasjon rett etter skolestart, og etter å ha gjort alle oppgavene i boka og alle på kategori 2 i cosinus fikk jeg 6/5 på prøva. SLIT! Uansett, genialt bra, den forrige tråden din. Blitt venn med fattern igjen? Antiderivasjon. Nå har jeg hørt det og! Vi har Derivasjon og Integrasjon.. Ja de er motsatte. Kallte de det antiderivasjon på skolen din? :!: Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 T matte er en god del vanskeligere enn praktisk og i forhold til matta vi hadde på ungdomsskolen. Men får meg og andre som har sagt det, så virker det som om jeg jeg gjør det veldig bra i matta. Du kan glede deg til neste år, når du får bryne deg på R-matte. Går R2 nå, og det er noe så inni helvetes mye å gjøre. Er ganske rimelig, dog. Hadde om antiderivasjon rett etter skolestart, og etter å ha gjort alle oppgavene i boka og alle på kategori 2 i cosinus fikk jeg 6/5 på prøva. SLIT! Uansett, genialt bra, den forrige tråden din. Blitt venn med fattern igjen? Jaja, her går det fint. Når han slapp opp taket littegrann så begynte alt å gå bra. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Du kan glede deg til neste år, når du får bryne deg på R-matte. Går R2 nå, og det er noe så inni helvetes mye å gjøre. Er ganske rimelig, dog. Hadde om antiderivasjon rett etter skolestart, og etter å ha gjort alle oppgavene i boka og alle på kategori 2 i cosinus fikk jeg 6/5 på prøva. SLIT! Uansett, genialt bra, den forrige tråden din. Blitt venn med fattern igjen? Antiderivasjon. Nå har jeg hørt det og! Vi har Derivasjon og Integrasjon.. Ja de er motsatte. Kallte de det antiderivasjon på skolen din? :!: Jaja, her går det fint. Når han slapp opp taket littegrann så begynte alt å gå bra. Godt å høre Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Gleder meg til matta. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Er faktisk helt greit. Så lenge du er innstilt på å jobbe, så går det nok bra! En bra lærer skader heller ikke. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Nei, har merket forskjellen mellom en bra lærer og en dårlig, Hadde en ekstremt bra på ungdomsskolen, men nå har vi bare noe crap. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Har hatt to mattelærere på videregående og begge suger til å lære bort. De er kjempeflinke til matte, men de er bare dritdårlige til å forklart. Den norske skolen er noe dritt altså. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 10. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2008 Det er sånn halveis sant, Det finnes noen gode sider. Men desverre er de få. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Innlegget til en bruker som kom med flaming er slettet. Her på forumet kaller man ikke hverandre homo eller jævla drittunger. Det er punkt 1 i retningslinjene som ble brutt: #1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger. Et innlegg som kommenterte det aktuelle innlegget er også slettet. Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå