Gå til innhold

Nye 360 pakker kommer snart.


Gepardo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte med en elite her i forrige uke da alt annet jeg har i stuen til media (forsterkere, høytalere, tver, ps3 etc) er sort og da passet ikke den gamle xbox 360 inn (den derre fullutgaven med 20gb disk, pre hdmi).

 

Synes det ikke er noe særlig støy fra eliten jeg, og jeg hadde heller aldri problemer med den gamle xboxen. Hørte den når den lasta spillet inn, men generelt sett veldig lite under spillingen.

 

 

Så kan godt anbefale eliten, eneste som er litt irriterende er at det "chattetastaturet" man klikker på er hvit, og den nye kontrolleren er sort hehe :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har kjøpt arcade til 995 nå og ser at den har lot nr.: 0830.. betyr det at denne er gammel? hvilke betydning har dette for maskinen egentlig?

 

MEN BLE LITT UROLIG DA JEG STARTET MASKINEN... DEN BRÅKER HELT UAKSEPTABELT... SELV UTEN CD/DVD I MASKINEN SÅ BRÅKER DEN VESENTLIG MER ENN NOEN ANNEN MASKIN JEG HAR PRØVD (Har dog ikke hørt x360 før så kan ikke sammenlikne.)

 

Men denne bråket så mye at det ikke vil gjør spilleopplevelsen optimal.. med en during som hele tiden bråker.

Lenke til kommentar
Bråkingen må du nok leve med hvis du ikke kjøper harddisk.

 

Han sier den bråker selv uten spill i... Det skal den ikke gjøre. Harddisk har ingenting å si for det.

 

SELV UTEN CD/DVD I MASKINEN SÅ BRÅKER DEN VESENTLIG MER ENN NOEN ANNEN MASKIN JEG HAR PRØVD (Har dog ikke hørt x360 før så kan ikke sammenlikne.)

 

Når maskinen bare står på skal den være omtrent like stille som all annen elektronikk. 0830 lot nummer er ganske så nytt så det er ikke problemet. Hvis den faktisk bråker så mye når den er idle så er det noe galt.

Endret av MagnarP
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Har kjøpt arcade til 995 nå og ser at den har lot nr.: 0830.. betyr det at denne er gammel? hvilke betydning har dette for maskinen egentlig?

 

MEN BLE LITT UROLIG DA JEG STARTET MASKINEN... DEN BRÅKER HELT UAKSEPTABELT... SELV UTEN CD/DVD I MASKINEN SÅ BRÅKER DEN VESENTLIG MER ENN NOEN ANNEN MASKIN JEG HAR PRØVD (Har dog ikke hørt x360 før så kan ikke sammenlikne.)

 

Men denne bråket så mye at det ikke vil gjør spilleopplevelsen optimal.. med en during som hele tiden bråker.

Ja, bråker en del. Bare skru opp lyden ;)
Lenke til kommentar
Han sier den bråker selv uten spill i... Det skal den ikke gjøre. Harddisk har ingenting å si for det.

 

Min bråker også uten spill i. Men den kommer til å bråke mindre i spill hvis han hadde hatt HDD.

 

Nei, det er bare hvis man installerer spillet på harddisken. Hvis man spiller fra dvd plata er det ingen forskjell i støy med harddisk eller ikke. Hvis din bråker når den bare står på i dashbordet f.eks så er det noe galt med din også. Med mindre dere mener en veldig svak viftesus er bråk. Min kan knapt høres når den bare står på.

Lenke til kommentar

Jeg har lest på forumet her at man kan kjøpe 20gb hdd fra microsoft til undt 150 kroner. Skal benytte meg av dette tilbudet. Noen erfaringer der?

 

Har kun sony ps2 fra før, men denne bråker jo MYE mindre.. Dette er skjemmens, men skal ta en tur til jobben i morra og prøve noen flere x360 og se om støyen er lik på de andre. Mulig bare har vært uheldig.

 

Den bråker selv når den står uten å ha fått noen oppgaver (ingen spill inni osv.)

 

Jeg har hørt noen sier at den bråker mer enn sonys maskiner.

Men slik jeg opplever det med min x360 så støyer den så mye at vanlige folk ikke ville tolerert dette, slik at dette er jo noe midcrosoft må ha tatt høyde for da de utviklet maskinen. Den er jo tross alt snart 3 år.. Så evnt. forbedringer burde jo skjedd..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...