Gå til innhold

Nye 360 pakker kommer snart.


Gepardo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte en 360 (0836) til 1995kr på Elkjøp Lade i Trondheim på torsdag siden min gamle box fikk RROD samme dagen.

 

Btw. Jeg sendte samtidig inn min gamle box til reparasjon. Noen som vet hvor lang tid det kan ta før jeg får ny? Eller når jeg evt. får en ny siden den var modda!?

Lenke til kommentar
Kjøpte en 360 (0836) til 1995kr på Elkjøp Lade i Trondheim på torsdag siden min gamle box fikk RROD samme dagen.

 

Btw. Jeg sendte samtidig inn min gamle box til reparasjon. Noen som vet hvor lang tid det kan ta før jeg får ny? Eller når jeg evt. får en ny siden den var modda!?

da får du nok ikke ny :p

Lenke til kommentar

http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...mesplatformnav=

 

Den nye arcade er nå bare 1395. Samme pris som den hadde før bundelene kom i motsetning til de 2 andre som koster 100kr mer enn hva de gjorde. Synes det er veldig bra pris på den og det beste valget hvis man ikke skal laste ned så mye fra Live.Det Sonic tennis spillet er også ganske bra faktisk,omtrent Virtua Tennis med Sega figurer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Nesten ingen elkjøp-butikker som har bundelen inne. Men når de får den inn, har de samme pris som i nettbutikken? Har opplevd at produkt er mange hundre kroner dyrere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...