Gå til innhold

Nye 360 pakker kommer snart.


Gepardo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fikk en liten ide. Mulig å bytte inn de spillene, og få full pris for dem?

Husker jeg gjorde det med et spill jeg vant i en konkuranse, som jeg ikke fikk kvitering på hos Elkjøp.

 

Fikk ikke cash, men gavekort. Nice hvis jeg kunne bytte inn Kung Fu Panda og Indiana Jones med Cod 4 og feks Gears 2 når det kommer:D

Lenke til kommentar
Sant, men Elkjøp på Carl Berner feks har ikke pakken inne enda. De har ikke vanelig Elite engang. Hvis jeg er kjapp, kan det jo hende jeg får full uttelling.

 

Elkjøp carl berner er helt håpløse. De har jo ikke maskiner stående inne i butikken engang. De må jo tape masse salg på å ikke ha en stabel med konsoller stående så folk kan bare plukke med seg? Særlig nå som de er så billige,arcade 360 til 1395 er jo impulskjøp så det holder. Angående lot nummeret så er det bare en skrivefeil på siten,0831 skal det være.

Lenke til kommentar

Bah, hadde tenkt å vente til butikkene i nærheten fikk inn de nye pakkene, men så kjøpte jeg en Pro/Premium på impuls - orket ikke vente. Tenkte jeg skulle sjekke LOT-# før jeg åpnet, men glemte det helt før jeg var et par timer inn i Assassin's Creed. Så nå sitter jeg med en 0827 :(

Endret av Nilladilla
Lenke til kommentar

Tydelig at de surrer litt med prisene. På forsiden til elkjøp koster 60gb bundelen 1995 nå men når man trykker på den står det 2295.

 

Ikke alle expert-butikker som er med på den ordningen. Expert her jeg bor er ikke satt opp som alternativ når man skal velge hente-sted ihvertfall.

 

ok,det visste jeg ikke. kanskje mer et Oslo/akershus fenomen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...