Gå til innhold

Nye 360 pakker kommer snart.


Gepardo

Anbefalte innlegg

Var på Storo idag og kjøpte Eliten:D

 

Kosta 2995 though, ikke 2495:S

Men whatever, fornøyd:D Får jo med to spill, HDMI kabel og Jasper:D

 

Me skal det egentlig koste 2495? Mulighet for at jeg får tilbake 500 kr?

 

Tok de 2995 for elite? Da synes jeg du skal levere tilbake og heller bestille fra Expert og velge hente i butikk. Eller fortelle dem det og se om du får 500kr tilbake. Ifølge skiltet som hang der kostet jo 60giga pakken det samme som den gjør på nettsidene til elkjøp,1890.

Eller bytte til premiumen,du har jo da betalt 1100kr mer for bare 60gb mer harddisk og hdmi kabel. Det er mye.

 

Ja, det burde jo koste 2500! Men jeg kan vel ikke kreve tilbake 500 kr?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var på Storo idag og kjøpte Eliten:D

 

Kosta 2995 though, ikke 2495:S

Men whatever, fornøyd:D Får jo med to spill, HDMI kabel og Jasper:D

 

Me skal det egentlig koste 2495? Mulighet for at jeg får tilbake 500 kr?

 

Tok de 2995 for elite? Da synes jeg du skal levere tilbake og heller bestille fra Expert og velge hente i butikk. Eller fortelle dem det og se om du får 500kr tilbake. Ifølge skiltet som hang der kostet jo 60giga pakken det samme som den gjør på nettsidene til elkjøp,1890.

Eller bytte til premiumen,du har jo da betalt 1100kr mer for bare 60gb mer harddisk og hdmi kabel. Det er mye.

 

Ja, det burde jo koste 2500! Men jeg kan vel ikke kreve tilbake 500 kr?

 

Du kan jo prøve og se om de gir deg prisdifferansen til expert. Eller bare lever tilbake og få pengene igjen og enten kjøp premiumen til 1895 eller bestil elite fra Expert.

Lenke til kommentar

Jeg var på Expert i dag og kjøpte Elite bundeln med to spill.

Står LOT NO: 0836 på pakken.

 

Betyr det at det er den "jasper" versjonen jeg har kjøpt da ?

Den med 65nm prosessor som bruker mindre strøm og ikke så stor varmeutvikling ?

 

Jeg pakker den ikke opp før jeg er sikker på at det er den nye versjonen ;)

Så om noen kunne gitt meg et svar fort, hehe, så jeg får pakke opp eller belage meg på å levere den tilbake. Kjedelig å se på en Xbox på gulvet som jeg ikke tør pakke opp

Lenke til kommentar
Jeg var på Expert i dag og kjøpte Elite bundeln med to spill.

Står LOT NO: 0836 på pakken.

 

Betyr det at det er den "jasper" versjonen jeg har kjøpt da ?

Den med 65nm prosessor som bruker mindre strøm og ikke så stor varmeutvikling ?

 

Jeg pakker den ikke opp før jeg er sikker på at det er den nye versjonen ;)

Så om noen kunne gitt meg et svar fort, hehe, så jeg får pakke opp eller belage meg på å levere den tilbake. Kjedelig å se på en Xbox på gulvet som jeg ikke tør pakke opp

 

Hey, those Jaspers we've heard so much about are finally popping up in Xbox 360 consoles -- a bit behind the anticipated August release date, but better late than never right? If you'll recall these boards come equipped with 65nm chips that draw significantly less power, along with reduced heat output. If you're thinking about picking one of the new models up, you might want to check that the manufacture date is no earlier than August 6, 2008, and lot number is 8031 or above.

 

:new_woot:

Lenke til kommentar

I følge denne oversikten ser det ut som de skrev feil og det skulle ha stått 0831, og ikke 8031

 

http://www.360drives.com/list

 

Fikk nettopp RROD, kjøper meg en Elite mens jeg venter, RROD-garantien går ut om et par måneder likevell.

 

edit: de aller fleste lot-numre begynner på 08(XX), så kan vel nesten bekrefte at det var skrivefeil. :)

Endret av Kjeksmestern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...