Gå til innhold

Nye 360 pakker kommer snart.


Gepardo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MPX.no har alle inne nå. Riktignok litt dyrere. Er nok ikke lenge til elkjøp har de også enda billigere.

 

http://www.mpx.no/aspx/produkter.aspx?l=2&...;visavdeling=35

 

xbox_360_konsoll___pro_value_bundle_-240560203_0_Big.jpg

 

2289 for denne og 2979 for elite bundelen.

 

Blir ekstremt billig nå. Elkjøp vil nok selge 60gb pakken for 1890. Hvis man regner med at spillene har en verdi på 1000kr så får man faktisk en 360, en 60gb harddisk, en trådløs kontroller, et headset, HD kabel og internett kabel for 890kr!

 

Det er samme pris som for en 20gb harddisk alene hos elkjøp i butikk i dag.

Lenke til kommentar
Men så må man spørre, hvem hadde disse spillene for fullpris?

 

Mener du kjøpt? Lego Indiana Jones var på 2 plass på PS2 salgslistene i Europa, så en del har gjort det.

 

Var innom Elkjøp forresten og der var det stabler med disse nye pakkene nå.

 

1890 for premiumen, 2490 for elite. Helt rått.

Lenke til kommentar
Men så må man spørre, hvem hadde disse spillene for fullpris?

 

Mener du kjøpt? Lego Indiana Jones var på 2 plass på PS2 salgslistene i Europa, så en del har gjort det.

 

Var innom Elkjøp forresten og der var det stabler med disse nye pakkene nå.

 

1890 for premiumen, 2490 for elite. Helt rått.

PS2 har solgt veldig mange konsoller, kanskje ikke så rart. Så er den konsollen mest familievennlig, Elite folk foretrekker heller Gears og Forza 2 for eks.

Lenke til kommentar
Men så må man spørre, hvem hadde disse spillene for fullpris?

 

Mener du kjøpt? Lego Indiana Jones var på 2 plass på PS2 salgslistene i Europa, så en del har gjort det.

 

Var innom Elkjøp forresten og der var det stabler med disse nye pakkene nå.

 

1890 for premiumen, 2490 for elite. Helt rått.

PS2 har solgt veldig mange konsoller, kanskje ikke så rart. Så er den konsollen mest familievennlig, Elite folk foretrekker heller Gears og Forza 2 for eks.

 

Og da kan de kjøpe de for rundt 100kr eller hva de koster nå. Forza 2 var jo bundlet i fjor,kan vel ikke bundle det nå igjen. Gears har vel 18års grense så da er det nok ikke så lurt å ha det i en offisiell bundel. Microsoft prøver jo nå å treffe en litt større brukergruppe, familier osv. Synes spillene de har bundlet er veldig fornuftige valg.

 

Rettere sagt, er dette den Jasper? Hadde vært evig mye kulere om det fulgte med f.eks fifa og cod.

 

De jeg så hadde lot nummer 0836. Det er veldig nytt.

 

Engagdet hadde denne artikkelen om emnet.

 

Hey, those Jaspers we've heard so much about are finally popping up in Xbox 360 consoles -- a bit behind the anticipated August release date, but better late than never right? If you'll recall these boards come equipped with 65nm chips that draw significantly less power, along with reduced heat output. If you're thinking about picking one of the new models up, you might want to check that the manufacture date is no earlier than August 6, 2008, and lot number is 8031 or above.

 

http://www.engadget.com/tag/jasper

 

Så hvis Jasper maskiner er ute så er disse nye det.

Lenke til kommentar

Når jeg tenker over det det så var eskene mye lettere enn de gamle også. Så tydelig at noe er endret i maskinene. Men skjønner ikke helt hva de kan ha gjort som har gjort den såpass lettere. Det ligger jo 2 spill i esken også. Intern powersupply nå kanskje? 65mm GPU blir vel ikke særlig lettere?

Lenke til kommentar
hvilke butikker har inne de nye versjonene? mulig jeg kjøper premium eller elite. hvor stor plass tar et gjennomsnittlig spill når det blir innstalert?

 

Jeg var og spurte på Expert på Stovner og Eljøp på Carl Berner idag, ingen av dem hadde.

 

Så er nok bare Elkjøp på Stovner i Oslo som har det. så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar
Var på Storo idag og kjøpte Eliten:D

 

Kosta 2995 though, ikke 2495:S

Men whatever, fornøyd:D Får jo med to spill, HDMI kabel og Jasper:D

 

Me skal det egentlig koste 2495? Mulighet for at jeg får tilbake 500 kr?

 

Tok de 2995 for elite? Da synes jeg du skal levere tilbake og heller bestille fra Expert og velge hente i butikk. Eller fortelle dem det og se om du får 500kr tilbake. Ifølge skiltet som hang der kostet jo 60giga pakken det samme som den gjør på nettsidene til elkjøp,1890.

Eller bytte til premiumen,du har jo da betalt 1100kr mer for bare 60gb mer harddisk og hdmi kabel. Det er mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...