MagnarP Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hva er de main differences'ene mellom Arcade og Premium? Arcade har ikke HDD og den har hvit farge der du setter inn spillet, mot premium sin sølv. Arcade har heller ikke headsett eller 30 dagers gratis Live Gold. Du har rett, det er seks gode spill. Vil ikke si at de fem arcadespillene er særlig gode. De er ikke dårlige heller. Og hvert av dem koster rundt 70kr på Live. Pacman CE og UNO er blant de aller mest populære spillene på Live arcade f.eks. Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 kommer jo ann på hva en liker. litt eldre personer vil nokk fortrekke pacman fremfor gta. Lenke til kommentar
rosapanter Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Har nå spilt en dag, og jeg er veldig fornøyd:-) Topp grafikk, lett og bruke. Skal nå bestille hdd fra microsoft. Har lokalisert støyen. Den sitter mest sannsynlig i to vifter montert bak i kabinettet Støyen var uventet og ganske kraftig.. Noe som trekker ned med tanke på helhetsinntrykket. Men dette blir vel en vanesak.. Jeg er jo ikke den første som spiller x360 mener jeg. Siden alle dere andre godtar det:) Men om noen av dere kan si at deres x360 ikke gir fra seg lyd (tilnærmet ingenting, omtrent som ps2 osv.) så blir jeg glad for da kan jeg gå og bytte den. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hovudkilden til støyen under spilling er DVD-drevet som surrer og går i 12x hastighet. Når NXE oppdateringen kommer kan du legge inn heile spill på HDD, og da forsvinner MYE av støyen. Utrolig forskjell er det ihvertfall Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 12. november 2008 Del Skrevet 12. november 2008 (endret) Jeg får Elite i bursdagsgave jeg. Blir min andre xbox 360. Hadde den første Xbox 360 og den var drit ustabil og ble overopphetet etter noen timers spilling så jeg solgte greien. Disse tingene skal være fikset med Elite Pro. Men tør ikke si noe mer om det før jeg får gaven.hehe FPS spill på konsoll hater jeg men Bad Company MÅ jeg ha.. hehe (I like blowing things up) Endret 13. november 2008 av Scortech Lenke til kommentar
rape victim Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Jeg var i Kristiansand i går, og kom over et meget oppsiksvekkende tilbud ved Gamestop. Kunne bytte inn en ps2 med 5 spill, og betale 499 kroner, så får man en Xbox360 Arcade, eller betale 999 i mellomlegg, og få en Xbox360 premium med 60 gb hd. Er jo et greit tilbud for de som ikke bruker ps2'en lenger. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Syns ikke at 500kr for en PS2 og 5 spill er så mye. Da er det bedre å betale 1000 for arcade på Lefdal/Elkjøp/Expert. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hvorfor har disse "innbyttings butikkene" så utrolig dårlige tilbud hele tiden? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Det er vel egentlig ikke så veldig dårlig. En brukt PS2 er ikke verdt all verdens. Arcade koster jo vanligvis mer enn 1000 kroner også, det er jo tross alt et tilbud. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Hva er "Elite Pro"? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ingenting. Elite = svart, 120 Gb. Pro = hvit, 60 Gb (men det visste du sikkert) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 "Elite Pro" er ny for meg også Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Ingenting. Elite = svart, 120 Gb. Pro = hvit, 60 Gb (men det visste du sikkert) Indeed I did! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå