Gå til innhold

Nye 360 pakker kommer snart.


Gepardo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen erfaringer med de nye boksene? Merker man forkjell på støynivå, stabilitet mm ?

Skal gjøre innkjøp av Xbox nå snart, så jeg er litt nyskjerrig :)

 

Nå har ikke jeg hatt xbox før jeg kjøpte Eliten for 4 dager siden, men jeg må dessverre meddele at det er en liten vaskemaskin du har med å gjøre - bråker som et uvær:/

 

Jeg er dog den personen som ikke kunne brydd meg mindre. Spiller stort sett med god lyd, så hører ingenting. Bråker vel også mindre når man etterhvert kan legge spillene på hardisken.

Endret av newtrian
Lenke til kommentar
Noen erfaringer med de nye boksene? Merker man forkjell på støynivå, stabilitet mm ?

Skal gjøre innkjøp av Xbox nå snart, så jeg er litt nyskjerrig :)

 

Nå har ikke jeg hatt xbox før jeg kjøpte Eliten for 4 dager siden, men jeg må dessverre meddele at det er en liten vaskemaskin du har med å gjøre - bråker som et uvær:/

 

Jeg er dog den personen som ikke kunne brydd meg mindre. Spiller stort sett med god lyd, så hører ingenting. Bråker vel også mindre når man etterhvert kan legge spillene på hardisken.

Noen som har noen konkret info på når denne patchen kommer? som gjør slik at man kan legge spillene inn på harddisken.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Er ikke sikkert dette er Jasper. Kan være gamle Arcade/Elite de har gjort om til pakker

 

 

Burde sjekka før jeg bestilte -.-
Det er en slik Pro Premium med 60gb hdd, er den ikke en Jasper da?
Lenke til kommentar

Forresten, veldig mange av disse Pro 60GB- pakkene med Lego Indy og KFP har serienummer LNNNNNN832FF. Ifølge Spillmagasinet sin artikkel burde serienummeret være LNNNNNN835FF. De jeg sjekka var merket Lot Nr. 0836

 

Dette var pakker fra Gamestop/EBGames (Jobber i en slik butikk, så jeg kikka igjennom endel på lager).

Altså er det ikke sikkert det holder med rett Lot Nr. ?? Eller er det noen som vet noe mer ?

Lenke til kommentar
Forresten, veldig mange av disse Pro 60GB- pakkene med Lego Indy og KFP har serienummer LNNNNNN832FF. Ifølge Spillmagasinet sin artikkel burde serienummeret være LNNNNNN835FF. De jeg sjekka var merket Lot Nr. 0836

 

Altså er det ikke sikkert det holder med rett Lot Nr. ??

 

Hvis de var 0836 så var de etter 0835, så de er Jasper. Alle som er 0835 og videre er Jasper.

Lenke til kommentar

Jeg har en av de første 360'ene (20GB) fra før og fikk levert en Arcade og en Elite for noen dager siden (begge uten bundle). Kan konstatere at alle bråker nøyaktig like mye, så ikke forvent at den er mer stillegående enn før. Det gjelder selv også når DVD spilleren ikke er i gang, altså kun vifte støy. Eneste forskjell jeg har lagt merke til er at den eksterne strømforsyningen er 175W på de nye og 200W på den gamle.

Jeg testet kun subjektivt ved å sette alle sammen opp ved siden av hverandre og fyrte opp en etter en. Altså ingen merkbar forskjell i støynivå etter min mening.

 

Xbox 360 bråker, end of discussion.

Lenke til kommentar
Feil. Jasper er ikke lansert enda. Det finnes ikke fnugg av bevis om at det du påstår er tilfelle.

 

Mente jeg hadde lest et sted at Jasper var lansert og at alle numre etter 0835 var Jasper, men da var det sikkert bare et rykte.

 

Du har vel lest det. Og så har folk trodd at Pro- pakka med Lego Indy og KFP var Jasper fordi de er Lot Nr. 0836. Men ifølge artikkelen i Spillmagasinet jeg linka til oppi der (og andre tidligere i tråden) skal selve maskina ha serienummer xxxxxxx835xx, hvilket hvertfall flere av de nevnte pakker ikke har.

Det kan tyde på at de bruker opp de eldre maskinene i nye bokser før de slipper Jasper- maskiner.

 

??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...