Fotonoob Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Svart/hvit fotografering er min lidenskap. Så jeg trenger tilbakemeldinger, så jeg kan bli bedre. Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Pent det der, men synes kanskje det ble vel mørkt i toppen. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Utrolig pent bilde. Men jeg syns vannet på en måte gjorde at bilde ikke ble så rolig som det burde vært. Men kanskje litt vanskelig å gjøre noe med Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Både enig og uenig med de foregående. Bildet faller helt klart i smak, egentlig ikke noe jeg savner her. I motsetning til de andre liker jeg både vannet og den mørke toppen. På den annen side synes jeg det ble litt lyst oppi båten. Lenke til kommentar
Fotonoob Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 På den annen side synes jeg det ble litt lyst oppi båten. Er enig det, ser litt kunstig ut. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fin L og myk tegning. Jeg kan like en slik kombinasjon, men utrolig pent synes jeg det ikke er. Bare vanlig pent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå