steinrr Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) To vinduer på en husvegg. Lys og farger justert i Lightroom. Canon EOS 20D, 17-40 f/4 L, 29mm, 1/320@9, ISO 100 http://www.risa-home.com/pub_pics/windows.jpg Endret 8. oktober 2008 av steinrr Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Stilig bilde, men hadde kanskje blitt litt paranoid om jeg skulle hatt det bilde "kikkende" på meg fra veggen... Er det litt skeivt btw? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det er i hvertfall ikke skeivt på en måte som plager meg, for dette synes jeg er skikkelig flott. Du har virkelig funnet et stykke motiv som er vakkert i sitt forfall, og dermed et motiv som jeg selv aldri kunne forlatt frivillig. Det skarpe lyset som treffer skoddene og delvis brenner ut er en fin kontrast til det mørke. Stort strammere er det ikke mulig å få det. Du har ikke bare vært heldig med motivet, men du har på en enkel måte fått gjort noe ok med det også. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Jeg må ærlig innrømme at jeg fikk et smil om munnen når jeg så det bildet her. Det er skikkelig kult. Fikk meg til å våkne litt så tidlig på morgenen. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 dette var stilig, var litt mye sort. Men det fungerer uansett . Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Tøft bilde, bra redigert. Jeg reagerte på at det virka skeivt, uten at jeg har sjekka det. Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 Vel, jeg må stille meg i motsatt ende av de andre, og jeg synes rett og slett det bare var et tullebilde. Men nå er jeg fryktelig trøtt, så jeg får se på det med litt mer våkne øyne senere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå