Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

enderør til mazda 6 2007 mod. 2.0 d.

Anbefalte innlegg

Hei. Skulle hatt et enderør til en mazda 6 jeg. Litt stor en i crome. Så det blir litt tøffere.. men har hatt litt problemer med å finne det her jeg bor i sarpsborg.. hehe.. noen som vet om noen steder på nett som jeg kan bestille fra?

kan godt være utlandet..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. Skulle hatt et enderør til en mazda 6 jeg. Litt stor en i crome. Så det blir litt tøffere.. men har hatt litt problemer med å finne det her jeg bor i sarpsborg.. hehe.. noen som vet om noen steder på nett som jeg kan bestille fra?

kan godt være utlandet..

Biltema.... Men tøffere blir det jo ikke da... er ikke kult med orginalbil, og stooort enderør ;)

Lenke til kommentar

kan godt være utlandet..

Biltema.... Men tøffere blir det jo ikke da... er ikke kult med orginalbil, og stooort enderør ;)

er ikke helt orginal.. 18" felg og senket.. hehe.. kommer mer etterhvert på den men lommaboka på være med meg om du skjønner :)

Lenke til kommentar

kan godt være utlandet..

er ikke helt orginal.. 18" felg og senket.. hehe.. kommer mer etterhvert på den men lommaboka på være med meg om du skjønner :)

Han mente nok sikkert selve motoren.... feite enderør på en standard Mazda 6 er ikke tøft synes jeg heller.

Men de er deilige å kjøre da. Har kjørt en Mazda 6 2008 mod. noen mil (for det er den nye typen du har eller?) og skikkelig fin å kjøre. Jeg hadde en TDI med 120HK'er jeg da. Fin motor til bilen som dro greit. Men ikke noen racer som fortjener en feit endestuss synes jeg da....

Lenke til kommentar

Foreldrene mine har en slik 2008mod, deilig bil å kjøre, låner den bestandig når jeg og dama skal på ferie turer.. :p

De nye modellene ble vel ikke solgt før i vår/sommer?

Hvorfor skal alle ha så mongostor japan enderør, det er jo ikke noe fint, i tillegg bråker det.

Lenke til kommentar
Foreldrene mine har en slik 2008mod, deilig bil å kjøre, låner den bestandig når jeg og dama skal på ferie turer.. :p

De nye modellene ble vel ikke solgt før i vår/sommer?

Hvorfor skal alle ha så mongostor japan enderør, det er jo ikke noe fint, i tillegg bråker det.

stemmer det du. Kom vell i mai/juni trur jeg? .. hehe.. Men til saken.. skal jo ikke ha en mongostor enderør.. Det som er på bilen er jo gjemt under bak fangern. Vil bare at det skal synes.. hehe.. om dere skjønner meg.

Lenke til kommentar
Skjønner hvor du vil hen, men er ikke mazdaen fin som den er, skal du skjære i fangeren da for å få fram røret, eller skal du tvinge den fram ved å senke hele eksosanlegget?

ja der har du et veldig godt poeng vargaz. Nesten bedre å bytte hele eksossystemet da :dribble:

Men det gidder jeg ikke.. Får stikke bortom biltema og prøve et par å se.. hmm.. Selge bilen og kjøpe seg en bmw jeg nå.. hehe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...