Gå til innhold

PSW anmelder Dead Space: "Verdens nifseste spill"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dog hørt fra bl.a Gamereactor sin utsendte at det ble fokusert FOR mye på at det er konstant lyder og skrik rundt deg, han tror du rett og slett blir vant med det, og det fokuserer ikke like mye på den creepy atmosfæren som Silent Hill serien har/hadde, der du konstant var redd.

..Ikke at jeg bryr meg, har ventet på dette spillet siden Februar.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Nå har jeg sett anmeldeser som gir konsollversjonene meget gode karakterer. Men har ikke sett en eneste anmeldese av pc-versjonen, og det er den jeg har bestillt. Tror dere at pc-versjonen er dårligere siden de ikke bryr seg om den? Håper for all del ikke det, liker best å spille skrekkspill på pc siden du da sitter mye nærmere skjermen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
Nå har jeg sett anmeldeser som gir konsollversjonene meget gode karakterer. Men har ikke sett en eneste anmeldese av pc-versjonen, og det er den jeg har bestillt. Tror dere at pc-versjonen er dårligere siden de ikke bryr seg om den? Håper for all del ikke det, liker best å spille skrekkspill på pc siden du da sitter mye nærmere skjermen.

er vel mer at produsentene sender ut konsol versjon for å forhindre pirat slipp for tidlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...