HaterDiskus Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Hvordan får du til den grønne haken? Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 Ikke vet jeg :S Av en eller annen grunn har jeg fått denne tråden løst, og med grønn hake Det var nok det jeg prøvde på, men er ikke jeg som har satt den sånn. Vet at modderatorene har denne rettigheten, men tror ikke vi har fått den enda Men det kommer nok etterhvert Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Pokker! Nå trodde jeg at noen hadde knekt koden. :!: Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 7. november 2008 Forfatter Del Skrevet 7. november 2008 (endret) De har det men er tydligvis ikke ferdig med å betateste enda edit: hvorfor moderatorer bruker resurser på å sette testposter til løst, får være deres sak Endret 7. november 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 7. november 2008 Del Skrevet 7. november 2008 Derfor det tar 48 timer før rapporteringene er i orden. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 8. november 2008 Forfatter Del Skrevet 8. november 2008 (endret) Derfor det tar 48 timer før rapporteringene er i orden. sikkert edit: men siden tråden er bestemt "løst", er det vel oftopic å snakke om dette Endret 8. november 2008 av r2d290 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå