Gå til innhold

Bol, negative sider?


Eriqo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når folk sier det er lettvint, lurer jeg egnetlig på hvor mye dere har lest/vet om dette. Som alle uvitende folk tror så er det bare å sprøyte inn no greier i kroppen eller spise ymse piller, sitte på ræva, spise hva som helst og trene 2 ganger i uka så blir man diger - ikke helt sånn det fungerer gitt

Du oppnår bedre resultater fortere om du bruker dop enn om du ikke bruker dop. Dermed er det å dope seg en lettvint løsning.

Jeg sier ikke at det er enkelt å bruke dop, for om du bruker det feil blir resultatene deretter, og det krever hard innsats om du skal få resultater. greia er at resultatene er mye større/kommer mye fortere om du er på bol. Med andre ord er det å bole seg en lettvint løsning. Du må trene like hardt, men over et mye kortere tidsrom for å oppnå samme resultater uten bol som du kunne fått med.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Nå har jeg ikke lest alle innleggene her men vill bare opplyse litt av erfaring:

 

Jeg kjenner folk som bruker steroider, og kan da litt om hvordan dette funker. En jeg kjenner bruker noe som heter Testo Enantat, og setter en sprøyte med 2 ml pr uke. Samtidig som han går på Testo Enantat bruker han d-bol (russere) for og få optimal effekt. Da kuren hans er slutt bruker han nolvadex og HCG som PCT (post cycle therapy). Nolvadex er anti-østrogen og forhindrer at du utvikler "bitch tits". HCG setter han med sprøyte 3 uker etter siste injeksjon når steroidene er helt ute av systemet. HCG bruker han for og starte opp naturlig testoproduksjon slik at han beholder mer masse. I tillegg til dette bruker han noe som kalles Udo's Choice som er et kostilskudd, dette hjelper med å senke kolesterolnivået og forebygger hjerte- og karsykdommer.

 

Poenget med innlegget er at bruker man det fornuftig er det mange av disse bivirkningene man kan unngå. Jeg vill alikevell ikke anbefale noen og bruke det da mennesker reagerer anderledes og det er fult mulig og få varige skader selvom man er forsiktig!

Lenke til kommentar

Det du beskriver der vil gi svingende nivåer av testosteron og mer bivirkninger, da enanthate har en lang halveringstid og må settes oftere.

 

Udos choice klarer ikke hjelpe kolesterolet når orale steroider er inne i bildet, det blir fucka uansett i de fleste tilfeller under kuren.

 

Nolva er ikke et antiøstrogen, men en agonist til østrogen (hindrer østrogen å gjøre jobben sin i enkelte vevstyper) Et antiøstrogen ville senket østrogennivået i utgangspunktet.

 

Når jeg hører folk bruker udos choice, hvitløk og liknende i god tro om at det skal fjerne bivirkninger som skyhøyt kolesterol grøsser jeg, for da har de virkelig ikke peiling. Da ser jeg for meg høy gasp faktor og bolekjeder ;)

Endret av Freddy K
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...