Eriqo Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hei! Hva er de negative sidene ved bol? Sant at penis blir mindre osv? Takker for svar Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Man blir agressiv. Testiklene krymper ihvertfall, penis gjør sikkert det også. Lenke til kommentar
TehKris Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 De negative er vel at du KAN få bryster, økt stress på indre organer, hårvekst (hos jenter), bli skallet. Men et kontrollert og beregnet forbruk har faktisk ingen dokumenterte negative effekter (brukes faktisk som legemiddel i mange sammenhenger). TA DETTE MED EN KLYPE SALT! Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 du mister så og si alt når du slutter med bol Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Hvor har dere fakta fra egentlig? Tips 1, søk på wikipedia. http://no.wikipedia.org/wiki/Anabole_steroider http://en.wikipedia.org/wiki/Anabolic_steroid Tips 2, søk i google etter info. Tips 3, se Bigger Stronger Faster Tips 4, i alle fall ikke høre på Henrik2k. Musklene man får når man trener med boler er like bra som de man trener opp til vanlig, forskjellen er at man har plenty mer med testosteron, som er et av de mest muskelfremmende hormonene i kroppen. Så om man fortsetter å trene, så vil man beholde det man har trent seg opp. Men man vil neppe ha noe mer fremgang, uten å bole mer. Negative effekter jeg kommer på er: - kviser - mer hårvekst på kropp - man kan miste håret fortere, om man allerede holder på å miste det - testikklene krymper - enkelte muskler kan bli deformerte, feks "bitch tits" som er at pecksa henger ned på siden - og om det brukes med måte er det ikke bevist noe stress på indre organer, og det med at folk blir sint og klikker ligger ca 100 ganger mer i hvordan person de var før de starta. så og si alle disse negative tingene går bort når man slutter med det. Altså ekstra kroppshår forsvinner, kvisene blir borte og testikklene blir normale igjen. Endret 8. oktober 2008 av Audun B Lenke til kommentar
anbar Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 så og si alle disse negative tingene går bort når man slutter med det. Altså ekstra kroppshår forsvinner, kvisene blir borte og testikklene blir normale igjen. Det har du nok ikke rett i, Nrk sendte ett program av tidligere DDR utøvere som var blitt bolet av trenerne sine, etterproblemene var enorme, flere hadde dødd av hjerteinnfarkt, blodpropp, noen med fortsatt ekstrem hårvekst, noen med null hår, kvinner med forvokst klit (peniser), stemmebåndet forandret seg osv, osv. Dette er ettervirkninger etter 20 år. Selv de som sluttet på tidlig stadium. Anbefaler å se programmet. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Jeg så det programmet, var en av de som var så skadet og blitt veldig maskulin av doping at eneste alternativet for henne var å leve som en mann. Endret 8. oktober 2008 av Lugmeister Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Du vil i alle fall ikke være i nærheten av noe som øker testosteronnivåene før du er ferdig med puberteten på naturlig vis. Det kan få alle mulige uheldige konsekvenser. Og så er det jo en kjennsgjerning at det i mange tilfeller skader både potens og "sperm count". Lenke til kommentar
scumbag Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Les informasjonen som ligger på steroider.net så får du et lite innblikk. Lenke til kommentar
Audun B Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 så og si alle disse negative tingene går bort når man slutter med det. Altså ekstra kroppshår forsvinner, kvisene blir borte og testikklene blir normale igjen. Det har du nok ikke rett i, Nrk sendte ett program av tidligere DDR utøvere som var blitt bolet av trenerne sine, etterproblemene var enorme, flere hadde dødd av hjerteinnfarkt, blodpropp, noen med fortsatt ekstrem hårvekst, noen med null hår, kvinner med forvokst klit (peniser), stemmebåndet forandret seg osv, osv. Dette er ettervirkninger etter 20 år. Selv de som sluttet på tidlig stadium. Anbefaler å se programmet. Alt med måte, selvsagt. Spiser du fire dusiner egg om dagen, så får du også blodpropp. Og for jenter er ikke dette alltid reversibelt nei, særlig det med klitoris som blir større. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Haha her var det syykt mye tåpelige svar... at det går ann kunnskap standaren her er liten tydligvis, ikke rart mange unngutter driter seg ut med steroider.. Hva som kommer av bivirkninger kommer helt ann på steroidet, da det finnes en god del av disse. Først knuse noen påstander her: Penis krymper IKKE, testiklene derimot kan krympe, og om man mister alt er bare tåpelig og si, si at når man kjører steroider så får man visstnok massse boost og trøkk, restitusjons tiden blir også mindre, og når man går av kur så mister man dette trykket, men da har man bygget muskler i de ukene man har vært på, så da mister man det ikke, man mister selvfølgelig en del av dette. som sagt før her les på steroider.net myye info der inne.. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 De negative er vel at du KAN få bryster, økt stress på indre organer, hårvekst (hos jenter), bli skallet. Men et kontrollert og beregnet forbruk har faktisk ingen dokumenterte negative effekter (brukes faktisk som legemiddel i mange sammenhenger). TA DETTE MED EN KLYPE SALT! ja dette har vi med en stor klype salt, til og med kanskje en spiseskje om du får bryster/gyno, kommer heeelt ann på steroidet... og om man blir skallet kommer også ann på steroidet og genene fra din mors side..altså din morfar.. og si at det ikke er noen negative effekter er bullshit, som nevnt over her av Audun B, er det endel generelle bivirkninger, kan legge til "roid-Rage", hvor brukeren blir sinna som f. og er lett og hisse opp pga høyere verdier av testosteron.. det brukes i innen medisin ja, men da er dosene så ørsmå at det verken før en anabol eller androgen virkning... så og sammenligene med det er bare tull.. men såklart legemiddel produsentene gir kanskje en mer trygghet enn steroider fra Underground merker Lenke til kommentar
Veggin Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Hvor har dere fakta fra egentlig? førstehånds erfaringer fra distributør Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 hva mener du med det? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 OZ-Racing: Uten kilder er din informasjon like god som den du tvert skyver bort og ser på som feilinformasjon. Når det er sagt; Jeg er enig på en del av punktene dine. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 hva er det du mener jeg trenger kilder på? som jeg skrev så anbefalte jeg å ta en titt på steroider.net Lenke til kommentar
anbar Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 hva er det du mener jeg trenger kilder på? som jeg skrev så anbefalte jeg å ta en titt på steroider.net tok en titt der og det første jeg oppdaget var "siden er basert på brukernes egne erfaringer og må sees på som subjektiv"... Det tilfredstiller ikke helt mitt vitebegjær, men så fant jeg noe mer intressant: Jeg kan relativt mye om anabole steroider, men jeg fikk allikevel et hjerteinfarkt. Og selv om det var en forferdelig opplevelse, så kan det ikke sammenlignes med de psykiske problemene jeg fikk. Hadde jeg hatt mulighet til å gjøre om på noe av det jeg har gjort ville det vært å ikke brukt steroider. Når jeg ser på kompiser i dag som er like gamle som meg, og har trent like lenge som meg og aldri har brukt steroider blir jeg litt misunnelig. De har kanskje aldri vært så store som det jeg var, men de har beholdt alt de har trent opp og ser bra ut i kroppen. Det må føles bra å kunne si at kroppen min er helt naturlig. Og å slippe å være redd for å miste nesten all muskelmassen bare man tar noen uker fri fra trening. Jeg har i det siste ofte blitt stilt spørsmålet; hva synes du er det verste med unge menneske som begynner på steroider i dag? Det jeg må svare på det er; doseringene. Jeg forstår at folk begynner på steroider, selv om de ikke har så mye treningsbakgrunn. Jeg synes det er helt høl i hue, men jeg kan forstå at de blir fristet med alle mytene og ryktene som går om steroider. Det jeg ikke skjønner er doseringene. Folk som aldri noen gang i sitt liv har trent på et gym, begynner rett på doser som jeg ikke turte å tenke på en gang da jeg var på mitt største. Folk må begynne å få mer respekt for legemidler og spesielt hormoner. Jeg føler at denne subjektive meningen veier mye mer enn legitimeringsargumentetne til OZ-racing, "men jeg kan forstå at de blir fristet med alle mytene og ryktene som går om steroider." Lenke til kommentar
epifant Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Boler man for mye får man ofte dårlig klessmak. Endret 10. oktober 2008 av epifant Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Man blir agressiv. Testiklene krymper ihvertfall, penis gjør sikkert det også. Herlig hvordan enkelte greier å lire av seg kun piss.... Tydelig at nesten ingen av dere vet hva dere prater om. Endret 10. oktober 2008 av Slettet-xwByZdFZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå