Gå til innhold

Hva er det som gjør SkullCandy så spesielt ?

Anbefalte innlegg

Jeg er litt sær av meg , men hver gang jeg ser noen på 14-18 år som går rundt med skullcandy må jeg si at jeg nesten blir iritert . Jeg gikk selv i fella og kjøpte meg et par skullcandy for noen år siden , og prøvde virkelig hardt for å prøve å få meg selv til å tro at lyden faktisk var bra , noe den ikke var , så det var misslykket til de grader :p

Men det som er med skullcandy er jo det at de bryter all logikk , de aller fleste ungdommer virker som er livredd for alt uten en overdreven bass (Sikter til portapro).Men alle skullcandyene jeg har hørt har ganske enkelt hatt en total mangel på bass , og mellomtonen er jo rent stygg , eneste plassen de klarer seg greit er litt høyere opp , og dermed blir lyden skjærende og faktisk ganske smertefull å høre på .

Design messig synst sikkert mange i denne aldersgruppen at de ser kule ut , og det er vel det som fører til at det er så mange som kjøper de .

Legger og med et bilde av SkullCandy TI elementene som var i headphonesa mine som jeg betalte over 500 kroner for , så dere får se d helt syke Titaniums elementene som de bruker :p

post-97753-1223499275_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg blir også irritert over dette. At utseende skal gå foran lydkvalitet er i mitt hode aldeles uhørt. 500,- for en slik sak er jo helt på jordet spør du meg.

Jeg kan vel fortelle om en liten artig episode jeg kom ut for her om dagen. I en av fritimene mine stakk jeg til byen å kjøpte et AKG K142 HD til nesten 1400,-. Jeg kom tilbake til skolen og folk begynte jo selvfølgelig å mase om hva jeg hadde i posen fra Soundgarden. Som stolt eier av nye hodetelefoner viste jeg dem frem og selvfølgelig var det noen som lurte på prisen. Jeg kunne like godt blitt korsfestet der og da fordi kommentarer som "1400,- for de der!?" og "lol, de ser ikke fete ut en gang" haglet rundt meg. Men jeg lo av uvitenheten! :D

Jeg kunne vel fått de en del billigere på nettet, men det hadde jeg ikke tålmodigheten til. Poenget var at det visste ikke de andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...