panikk! Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Var nettop på bilhuggeren og fikk takk i et lite varmeregister fra en volvo s360. Ganske kjekt lite et, men jeg måtte punge ut med 300kr for det. Synnes dette var litt dyrt (selv etter pruting) og gremmes over å ha nevnt at det skulle brukes til pcen (bilopphøggeren så rart på meg) men det ser ganske bra ut. Skal publisere noen bilder av det så snart det har tørka (har nettop vaska det grundig). Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Fikk tilbud en gang om å kjøp ett til 100kr Men det var for lite til mitt bruk. Lenke til kommentar
IceC00| Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Betalte ca 0,- måtte røske det ut av en bil som skulle vrakes Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Betalte 0,- Tok en telefon til en nabo, og hentet det selv. Lenke til kommentar
Ripper overclock Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 1300 Kr ...så mye for et varmeregister! :o eller.... :-? Lenke til kommentar
Man|Drake Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 hva i all verden er et varmeregister? samme som en radiator? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Jeg betalte kr 0 for mitt, for jeg tok ett fra garasjen til en kamerat. Det er litt råttent da, men etter 5timers pussing og retting av kjølefinner, ser det veldig bra ut. Dessuten er skiten i kobber Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 1300 Kr ...så mye for et varmeregister! :o eller.... :-? Neida, kjøpte 2x Black Ice Extreme. Hvis du regner det som et varmeregister Lenke til kommentar
panikk! Skrevet 28. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2003 Ok her er bildet, si ifra hvis det er problemer med linken http://www.geocities.com/runeandrekjolaas/ Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Denne radiatoren betalte jeg ikke en dritt for, fant den ute. Den satt fast på et gammelt, kjøleroms-agregat. http://www.geocities.com/gaardsrud/viftepaaradi.jpg Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 29. mars 2003 Del Skrevet 29. mars 2003 Ok her er bildet, si ifra hvis det er problemer med linken http://www.geocities.com/runeandrekjolaas/ Linken virker ikke Denne radiatoren betalte jeg ikke en dritt for, fant den ute.Den satt fast på et gammelt, kjøleroms-agregat.http://www.geocities.com/gaardsrud/viftepaaradi.jpg Linken virker ikke Er det bare meg eller er det alltid noe gærent med hjemmesiden på geocities.com? Forstår ikke hvorfor folk ikke bare legger siden deres ut på home.no.net ol, mye mer stabilt (hvis man kan kalle det det). Lenke til kommentar
HansHG Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Jaja... geocities.com er nok ikke akkurat den mest stabile web serveren, men, du får prøve linkene om en dag eller to, da funker de sikkert. Kan tilogmed hende de fungerer om en halvtime. Adressen til mitt bilder i riktig ihvertfall. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 hva i all verden er et varmeregister? samme som en radiator? Det er en radiator sak som står i varmeapparatet på bilen. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 Hvor store er de?, de ser alt for store ut etter min smak... Lenke til kommentar
DATA_GUT Skrevet 30. mars 2003 Del Skrevet 30. mars 2003 var hos bilhuggeren for ei stond sidan og han skulde ha 50kr :smile: for det uansett ka bil det var til Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Var nettop på bilhuggeren og fikk takk i et lite varmeregister fra en volvo s360. quote] Hva måler dette registeret? Lenke til kommentar
drbass Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Det jeg har er meget stort i allefall, det er plass til 4 80mm vifter på det, og et annet jeg også har er det plass til 8 80mm vifter på. Dessverre vet jeg ikke hvilke bilder de er fra, jeg bare fant det i garasjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå