sdf123 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Jeg har 20000/3600 linje fra canal digital og har litt problemer med torrent. Når jeg laster ned via torrent får jeg ca 1,9MB/s om jeg kjører flere(trenger bare være en download, de andre kan feks kun være seeding) enn en torrent. Stopper jeg alt annet utenom den som jeg laster ned så øker den til 2,4MB/s. Hvorfor skjer dette? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Fordi nedlasting krever opplasting, blant annet til å verifisere at pakkene har blitt lastet ned riktig. Hvis du struper opplastingen til 80% eller noe, så får nedlastnigen bruke resten, og bli så rask den kan bli. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Kan ikke være det, for upload ligger på 40KB/s. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Det skal ikke være sånn hvis du ikke har noen spesielle innstillinger i torrentprogrammet. Alternativt er det CD som har noe snusk med trafikkshaping men da ville det nok ikke oppført seg på den måten. Det er jo kun programmet ditt som kan se at det er kun en torrent. Endret 8. oktober 2008 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå