Kani Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Er dette en god pc til prisen? Er ute etter en pc jeg kan gjøre lekser på. Studerer, og vil ha en god og stabil stasjonær pc til en billig penge. Den må også være stille. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) abselutt helt grei for prisen.. du bør vite at det IKKE er noe spill pc. da det kun er utstyrt med HD3450 kort. den 3gb minne forstår jeg heller ikke.. mulig de har putta inn 2 x 2gb minnebrikker og utstyrt pc'n med 32bit oprativsystem.. ikke vet jeg edit: om ytelse ikke er en viktig faktor bør du vudere en minibærbar og koble til skjerm når du er hjemme.. da viftestøy er nesten helt fraværende =) Endret 8. oktober 2008 av kjeLL// Lenke til kommentar
Kani Skrevet 8. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2008 Hmm. er det ikke dvd-brenner i den heller? Det må jeg jo ha. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 dvd-ram er at du "kan" bruke en dvd plate som mellomlagring istede for hardisken din.. det er abselutt en dvd-brenner på den.. Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 http://www.expert.no/webarchive/documents/...20sc_ds_noe.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå