sharkbite Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 går det ann å feste gps-system til en scooter?? skal på langtur til noen venner i sommerferien men er ikke 100% sikker på hvor jeg skal kjøre... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Det kreves sikkert litt triksing, men det er jo ingen grunn til at det ikke skal gå. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 De nye GPS'ene har vell innebygget batteri? Da er det ikke mer arbeid enn å skru eller teipe den fast på styret eller noe sånn nei.. Men eldre trenger vel direkte strøm? Som feks gjennom sigarett-tenner.. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 10. oktober 2008 Del Skrevet 10. oktober 2008 (endret) Da er det jo bare å koble en sigarett tenner til batteriet og sette fast GPS'n på styret med noe triksing med strips o.l. Lønner seg å feste bilfestet fast i styret så man kan ta av GPS'n Endret 10. oktober 2008 av gilera Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Er flere som har det på sin RS125 er Lagd egenbrakket til den osv. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Mener du får gps som både er vanntett og har batteri, husker jeg vurderte og kjøpe det til min MC, men ble til at jeg solgte sykkelen isteden Men hvor langt skal du egnetlig? er begrenset hvor langt og hvor man kan kjøre med 50ccm scooter, med mindre du har noe kvassere.. Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2008 tenkte faktisk å kjøre til sverige....besøke en venninne som bor der.....jeg bor i bergen by the way Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Du kødder nå? fra Bergen til Sverige? da må du kjøre alle småveier som finnes på den turen da du ikke har adgang til noen form for motorvei, jaja, good luck, kanskje greit med GPS alikevel, selv om den ikke tar hensyn til at fremkomstmiddelet ditt ikke har lov å kjøre på motorvei... godt det er lang ferie.. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 15. oktober 2008 Del Skrevet 15. oktober 2008 Fra Bergen til SVERIGE med en MOPED???? Lenke til kommentar
CFM Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Hvis h*n absolutt vil så ser jeg ikke noe problem med det? Men da ville jeg kjørt sammen med noen og hatt intercom Lenke til kommentar
sharkbite Skrevet 21. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 21. oktober 2008 skal jo ta båt fra bergen - kristiansand - oslo og så kjøre over grensen Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 ja, men er langt fra Oslo til Sverige, kommer jo seff ann på hvor man skal kjøre, men du må ta alle småveier som finns, iog med at du ikke har lov til å kjøre på motorvei Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Du skal være rimelig sugen på mus før du kjører Oslo-Sverige på moped. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Eller så er det en jente som skriver iog med at han/hun kjører scooter Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Eller så er det en jente som skriver iog med at han/hun kjører scooter Joda, det kan godt hende det er en jente, men utifra at vedkommende har skrevet at han/hun jobber i flyttebyrå, driver med fiske og skyting så tok jeg en råsjans på at det var en gutt. Lenke til kommentar
Ninjakos Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Æsjameglillebror. :o Ka ska du i Sverige etter? Siden korti har du penger/lov/tid te det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå