Mann20 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hei! Her kan all rivalisering eller info mellom de to spillene diskuteres.' Selv hadde jeg tenkt å gå for PES 09 i år også, men klarte ikke dy med. Fifa 09 var dog bra, men man blir fort lei av det, og PES09 er et evigvarende spill. Håper online-delen på PES09 er bra i år, noe som skuffet veldig i fjor. Hva synes du? Mvh. Coolio1 Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Hakke prøvd Pes09 men fifa09 er drit bra, synes bare at det var litt lett å skore, og keeperen skal bli mer intelligent... Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Finnes det ikke flere sånne her tråder allerede? Jeg skal kjøpe FIFA da PES demoen sugde balle Lenke til kommentar
Jaekt Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 har alltid holdt meg til fifa siden pes ikke har lisens på klubb- og spillernavn. be-a-pro i fifa var jevli kult. anbefaler fifa.. Lenke til kommentar
akamond Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 har alltid holdt meg til fifa siden pes ikke har lisens på klubb- og spillernavn. be-a-pro i fifa var jevli kult. anbefaler fifa.. Burde ikke vært et vanskelig valg i det hele tatt..... Velg PES 2009.. Det er et sinnsykt kult spill som er som du sier evigvarende. I motsetning som på Fifa så skjer det ikke det samme hele tiden. PES er ballene og spillerne overlatt til tilfeldighetene. Gameplayen til PES 09 er også sinnsykt mye bedre enn FIFA 09. Det burde ikke være vanskelig å velge her, i hvertfall ikke om du har PS3, da du kan laste ned en Option File, slik at du får alt av reklame, riktige, sko, oppdaterte lagtropper osv.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Vi har en tråd for dette formålet allerede, så denne stenges. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1010664&st=0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg